Begrenzen

Manu76

Burn and rise...
Hoi,

Voor mijn Yamaha neos 2t 2005 70cc ben ik op zoek naar een shop die een cdi / toeren begrenzer kan inbouwen, in de regio noord Limburg, die ik kan ontgrenzen/ begrenzen middels een afstandsbediening.

Ik ben daar niet technisch genoeg voor. Dus ik vraag niet hoe het moet!

Ééntje op de pick up kabel lukt nog wel maar die hebben vaak een dip switch. Dat wil ik niet.

Dus zeg maar dan begrensd / onbegrensd middels afstand bediening.

Ik heb al een bestelling lopen maar dat duurt te lang. (Ik wacht al 6 weken)

Gr manu

Type cdi van mijn neos (Zie foto)
 

Attachments

  • cdi-yamaha-neo-s.jpg
    cdi-yamaha-neo-s.jpg
    15.6 KB · Views: 7
Advertisement - register to remove this

Wat heb je precies besteld dan? Kan je dat niet hier in NL bestellen?

Ik heb het in Nederland besteld met monteur aan huis. Maar ze komen nauwelijks in mijn regio en dus moeten ze combis maken voor meer mensen om die ineens mee te pakken.

Dus te weinig bestellingen bij hun is dus afwachten waneer ze hier komen.

Wel klote want nu kan ik niet de scooter niet afbouwen / en rijden
 
Dat zou ik dus niet accepteren, 6 weken wachten tot zij een keer tijd voor je vrij maken.

Staat er niets op de website of in de voorwaarden dat ze binnen een bepaalde termijn hun diensten leveren? Het is namelijk wettelijk zo geregeld dat wanneer er geen levertermijn is afgesproken, de verkoper maximaal 30 dagen de tijd heeft om te 'leveren'.

Ik zou dus wat meer druk op hen uitoefenen, desnoods bied je ze een tegemoetkoming in reiskosten aan wanneer ze voor jou moeten omrijden, maar dat zou ik pas echt als allerlaatste optie inzetten.

Wanneer de levering nu alsnog niet binnen afzienbare tijd wordt gerealiseerd kan je de koop ontbinden en moet de verkoper het betaalde bedrag terugbetalen.

Maar als echte oplossing zou je zelfs nog naar hen toe kunnen rijden, dat zal alsnog goedkoper zijn dan nu door een scooterzaak een andere begrenzer laten inbouwen..
 
Dat zou ik dus niet accepteren, 6 weken wachten tot zij een keer tijd voor je vrij maken.

Staat er niets op de website of in de voorwaarden dat ze binnen een bepaalde termijn hun diensten leveren? Het is namelijk wettelijk zo geregeld dat wanneer er geen levertermijn is afgesproken, de verkoper maximaal 30 dagen de tijd heeft om te 'leveren'.

Ik zou dus wat meer druk op hen uitoefenen, desnoods bied je ze een tegemoetkoming in reiskosten aan wanneer ze voor jou moeten omrijden, maar dat zou ik pas echt als allerlaatste optie inzetten.

Wanneer de levering nu alsnog niet binnen afzienbare tijd wordt gerealiseerd kan je de koop ontbinden en moet de verkoper het betaalde bedrag terugbetalen.

Maar als echte oplossing zou je zelfs nog naar hen toe kunnen rijden, dat zal alsnog goedkoper zijn dan nu door een scooterzaak een andere begrenzer laten inbouwen..

Helaas hoef ik pas te betalen bij aflevering en na montage. En vanuit Limburg noord rij ik niet zo maar ff op een neer naar Amsterdam.

Ja ik heb er weinig op in te brengen. Op hun site staat verder niets qua voorwaarden en levering.

Tja reiskosten wil ik wel betalen maar ik zit in het b.e.w.i.n.d dus heb dat niet liggen.

Of ik moet wachten tot zij tijd hebben of een alternatief zoeken en daar ben ik ook voor naar op zoek.

Tot nu toe geen succes.

De meeste op internet zijn alleen one stop shops dus geen montage.

Jammer dat ik het zelf niet weet te installeren...
 
Helaas hoef ik pas te betalen bij aflevering en na montage. En vanuit Limburg noord rij ik niet zo maar ff op een neer naar Amsterdam.

Ja ik heb er weinig op in te brengen. Op hun site staat verder niets qua voorwaarden en levering.

Tja reiskosten wil ik wel betalen maar ik zit in het b.e.w.i.n.d dus heb dat niet liggen.

Of ik moet wachten tot zij tijd hebben of een alternatief zoeken en daar ben ik ook voor naar op zoek.

Tot nu toe geen succes.

De meeste op internet zijn alleen one stop shops dus geen montage.

Jammer dat ik het zelf niet weet te installeren...

Dan is het inderdaad niet zo gemakkelijk als ik schets..

Weet je zo wat er precies gemonteerd moet worden? Mogelijk kan iemand hier op het forum je daarin ondersteunen. Het is geen raketwetenschap, alles is te leren.

Heb je een linkje van hetgeen je bij een andere shop zou kunnen bestellen?
 
Dat kan ik begrijpen, je zou kunnen informeren bij een willekeurige scooterwinkel met goede reviews wat de installatie van deze begrenzer zou kosten als jij de begrenzer aanlevert.

Ook zou ik toch nog even dat bedrijf bellen waar je de bestelling nu hebt uitstaan, 6 weken wachten is namelijk niet aan te merken als een acceptabele wachttijd.. Je zal vast met ze in overleg kunnen.
 
Dat kan ik begrijpen, je zou kunnen informeren bij een willekeurige scooterwinkel met goede reviews wat de installatie van deze begrenzer zou kosten als jij de begrenzer aanlevert.

Ook zou ik toch nog even dat bedrijf bellen waar je de bestelling nu hebt uitstaan, 6 weken wachten is namelijk niet aan te merken als een acceptabele wachttijd.. Je zal vast met ze in overleg kunnen.

Zoals het er nu uitziet komen ze volgend weekend. :)
 
Back
Top