Begrenzen met terugloop uitlaat

niekk

New Member
Hallo,

Ik zit te kijken naar een scooter op marktplaats (typhoon 2t ) alleen nu heeft die een terugloop uitlaat en gaat die 80km per uur. Nu hoef ik hem geen 80 te laten gaan. Ongeveer 65 zou top zijn. Maar is er ook een manier om de scooter te begrenzen zonder de uitlaat te verwisselen? En zonder hem teveel toeren laten lopen?

Thanks alvast!
 
Advertisement - register to remove this

Hallo,

Ik zit te kijken naar een scooter op marktplaats (typhoon 2t ) alleen nu heeft die een terugloop uitlaat en gaat die 80km per uur. Nu hoef ik hem geen 80 te laten gaan. Ongeveer 65 zou top zijn. Maar is er ook een manier om de scooter te begrenzen zonder de uitlaat te verwisselen? En zonder hem teveel toeren laten lopen?

Thanks alvast!

Je kan beginnen er een prop in doen. Maar waarom is 65km/U wel goed?

65 is ook een WOK snelheid.
 
Wat is het nut om een uitlaat waarmee je snel kan gaan deze te proppen zodat hij minder hard gaat.. Kan je beter er een originele uitlaat eronder schroeven... Met een prop verstoor je de hele werking van een conus uitlaat..
 
Van af voeren krijg je alleen maar problemen en rottigheid en 80 op de tellert zegt niks natuurlijk en vooral omdat je zit te kijken op marktplaats .
ga kijken zet een gps teller erbij en ga echt kijken meestal allemaal bullshit wat ze zeggen meestal is de kleur de doorslag gevende factor .had ie een mooie kleur ?
 
Last edited:
Back
Top