This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

beginnersvraag

bennie-boy

speedfight 1
ik heb een paar maanden geleden een speedfight 1 gekocht, met standaard setup.....


ik heb sindsdien niks aan de scooter veranderd. hoe kan ik hem een beetje sneller maken.. ik bedoel met welke uitlaat en welke cilinder. ik heb total geen ideehoe en wat, klinkt dom maar tis echt zo.....:-S

alvast bedankt

met een beetje sneller bedoel ik geen 100 maar rond de 80
 
Ja dan trekt ie sneller op, maar voor het monteren zou ik even langs de brommerboer karren. Er moeten ook rolletjes vervangen worden, wat veertjes enzow
Maarjah, met een normaal uitlaatje loopt ie wel 10km harder dan de std onbegrensde uitlaat ofzow, is altijd moeilijk te zeggen. Je zal er iig niet op achteruit gaan
 
alle begrenzers eruit, goede vario (doppler ofzo zijn erg makkelijk int afstellen, slijten wel iets harder) en dan ga je 70/80 met redelijke trekkracht.

Wil je iets beter? Neem een DR 70cc (inbox) zijn erg fijne dingetjes, dan ga je 85/90 met 1 persoon of 2 personen, maakt niet uit lekker laagtoerig
 

met std onbegrensde setup ga je al 80/85 met ac

met andere vario ga je vaak juist slomer bij peugeot..
 
bennie-boy said:
en ook wel handig om te weten, hoeveel geld ben ik dan kwijt aan de producten, de montage doet een vriend van me

als je het goed doet hoef je alleen maar het pijpje op de uitlaat dicht te maken en variobegrenzer eruit te halen en andere gewichten erin te zetten

dus eigenlijk kost het alleen maar gewichten , denk erom dat peugeot std te ligt op de rollen staan!