@nielss055 Denk dat je er dan meer geld erin moet pompen dan dat het werkelijk wat opleverd.. Chinese onderdelen hebben de neiging om snel achteruit te gaan.. Roest, heftige slijtage, slechte kwaliteit lagers is iets heel normaals voor een china scooter.
Enigste wat nog echt `redelijk is` is een peugeot kisbee.. Voor de rest zou ik de gok niet wagen..
Problemen dat ik zelf ben tegen gekomen;
* Slecht laswerk
* frames zijn te licht uitgevoerd *zo min mogelijk metaal erin verwerken*
* Slechte coatings die na 8000km al de geest geven en daardoor een hoop roest ontstaat.
* Slechte rubbertjes (dempertjes)
* Montage hardware (zoals bouten, schroeven, moeren) (na zoveel kilometer worden die zachter en vergrote kans op afbreken, als er enkele dat doen, dan breken de andere gegarandeerd ook af)
* Slechte kwaliteit lagers (gemaakt in china, dus geen USA of EU kwaliteit)
* Koper is vaak van zachter materiaal dat wat wij hier in de EU gebruiken dus komt vaker voor dat je ineens een hoop speling op de vario bus hebt.
* Poelies waar een slag in zit.
* De aller goedkoopste china scooters hebben erg slechte kwaliteit kappen
* Nep chroom waar 3000km al begint te roest..
Zo kan ik nog wel even door gaan.