Beenkleed Zip- garantievoorwaarden ( Iemand verstand ervan)?

RST2612

Member
Goedemiddag,

Ik had in oktober een beenkleed gekocht bij Joeyschaar voor een ZIP.
Alleen die is nu lek, ben nergens tegenaangekomen en snap niet waarom die opeens lek is.

Ik weet dat je de luchtkussens kan vervangen, maar hoe dat moet is ook de vraag.
Weet iemand of je hier garantie op hebt?
 
Advertisement - register to remove this

Update, Joey zegt stuur m gwn op en dan gaan we kijken, wat we kunnen betekenen voor je.

Alleen ik woon, wel zo n 50 km verderop dan Zwanenburg.

Beenkleed klappert niet en als ik nou zo gewoon rij met een snor of brom.

Is dat aan te raden of niet?
 
snap van de post niet zoveel..

je hebt iets gekocht... je hebt t kapot gemaakt en nu vraag je om garantie....? NEE geen garantie.
dat heb je op fabricage fouten, kleurverloop (bij Kymco wel 3 jaar)

dan heb je t over opsturen.... maar dat is 50 km verderop... wat? de brievenbus?

wat is nou aan of af te raden?

kortom. verklaar u nader.
 
hij heeft het NIET kapot gemaakt, goed lezen. "ben nergens tegenaan gekomen" (die volg ik nog)
bij Opsturen maakt het geen bal uit of je nou 10 of 200 km verderop woont, dus dat probleem zie ik niet zo. alleen een landsgrens maakt het duurder.
"als ik nou zo gewoon rij met een brom of snor" ? als ik snap zo gewoon bedoel niet wat jij begrijpt??
 
Excuus. Wilde eerst weten, wat handig was, maar ben vergeten om even een update te plaatsen.

Joeyschaar heeft net aangeven dat die een kijkje kan nemen. Alleen het kost mij totaal 15 eur opsturen, heen en terug.

Hij zei valt t onder garantie dat die dan iets kon doen, maar we zijn al 4 maanden verder en een kans is van niet.

Hij zei ook dat als ik gewoon rij met een lek kussen geen probleem is. Bij een scooter wappert die sowieso niet, tenzij je met een tmax of ander motor op de snelweg rijdt. Zo iets had ik ook al bedacht.

Het zou een pakket zijn en geen brievenbuspakket dus dan kost t 15 eur totaal.

Ik kan dan net zo goed, gewoon zo even rijden of nieuwe luchtkussens halen voor 14 euro.

Maar bedankt voor jullie berichtjes, al even opletten om t voor in de toekomst duidelijker te maken.
 
HO sorry!!! ik had idd verkeerd gelezen!!!! N ergers... sorry.

voor 15 euro opsturen dat ding! heeft geld genoeg gekost!
grote kans dat ze je een nieuwe terug sturen. 4 maanden is erg kort.

je heb immers gewoon garantie op spullen en een minimaal verwachtings termijn.
( Nike geeft je nieuwe schoenen als de schoenen kapot gaan binnen 2 jaar en gewoon in de winkel)
 
HO sorry!!! ik had idd verkeerd gelezen!!!! N ergers... sorry.

voor 15 euro opsturen dat ding! heeft geld genoeg gekost!
grote kans dat ze je een nieuwe terug sturen. 4 maanden is erg kort.

je heb immers gewoon garantie op spullen en een minimaal verwachtings termijn.
( Nike geeft je nieuwe schoenen als de schoenen kapot gaan binnen 2 jaar en gewoon in de winkel)
Hi, ok. Bedankt dan ga ik maar eens even hier naar kijken.
 
Pleur weg man dat kleed ,, je rijd Immers straal voor "Sjaak"... net of je met een Burka rond rijd .
Als die me geld geeft dan hoef ik het niet, heb wel twee jaar zonder gereden en beetje kou ja, ach ja ben geen watje
Post automatically merged:

enne..Joey gaat niet voorschut voor een beenkleed. suc6
Ja, hij zei dat k me teveel zorgen maak en t wel goed komt. Gewoon opsturen zei die. Ga ik gewoon doen
 
Back
Top