bedrading van sr 2000

Advertisement - register to remove this

haha maar al die kleuren kloppen niet voor de benzine heb ik al uit gezocht groen/ rood met uhm wit/groen en olie weet ik nog niet helemaal maar heb geen zin om dat uit te zoeken ik tank nu wel mengsmering
 
Wat je tankt doet er niet toe... En als je te lui bent om iets te doen om je probleem uit te zoeken en daarom dit soort vragen hier gaat stellen kan je net zo goed geen scooter nemen :rolleyes:
Net zoiets als dat je cilinder vastloopt maar je weet t niet zeker, gaat dus niet kijken maar stelt die vraag hier, terwijl dat net zo goed niet van afstand te zien is.... doe gewoon ff die kleine moeite !
 
heb tank al uit gezocht ( heb me wel een zekering gekost)

maar olie klopt niet helemaal want van de olietank komen een groen rode en een paarse maar die veranderen weer van kleur later door een stekkertje
en dat dashbord is ook 1 grote puzzel maar ik ga van t weekend wel weer knooien heb nu hulp van kameraad
nou iedereen bedankt
 
Originally posted by hgv racer
heb tank al uit gezocht ( heb me wel een zekering gekost)


Dus ? Maar al haal je nou gewoon al je kappen eraf en volgt dan gewoon ff die draaden. Ben je ff bezig maar boeie niemand hier weet toch de kleuren en vooral niet als ze van kleur veranderen bij jouw ..
 
Last edited:
Back
Top