Bedrading los

Advertisement - register to remove this

eurokit

Well-Known Member
Staff member
Misschien is het de volgende keer handiger als je meld dat je die scooter 2ehands van iemand hebt overgenomen ofzo..

Want zo weet je totaal niet waarom dat onderdeel ontbreekt.. Want het zou zo goed mogelijk kunnen zijn dat je het onderdeel zelf eraf hebt gehaald.

Misschien is het de volgende keer handiger als je meld dat je die scooter 2ehands van iemand hebt overgenomen ofzo..

Want zo weet je totaal niet waarom dat onderdeel ontbreekt.. Want het zou zo goed mogelijk kunnen zijn dat je het onderdeel zelf eraf hebt gehaald.
Het verhaal:

Mijn scooter heb ik nieuw gekocht en ik heb er zelf een snellere cdi met begrenzer in gezet. Politie heeft me tussen de bomen door zo hard zien rijden en toen hebben ze mij van de weg geplukt en mijn scooter hebben ze meegenomen voor controle, want ik reed ongeveer 45-50 kmh op een snorscooter.

Op het bureau is mijn scooter op de rollerbank gegaan en is 57 kmh gemeten. Politie heeft me een WOK gegeven en ze zouden mijn cdi in beslag nemen. Toen heb ik een aantal dagen later mijn scooter opgehaald en nu zie ik dat er dus allemaal losse draadjes hangen. Jullie hebben mij verteld dat het startrelais dus ontbreekt.

Hahaha sorry hoor, maar dit vind ik echt grappig als het klopt wat ik lees. Dus de politie heeft je scooter meegenomen om je cdi eraf te halen en in beslag te nemen en dan krijg je hem zo terug? Zit je cdi er nog wel op dan? Die startrelais zorgt ervoor dat je je scooter elektrisch kan starten. Dit heeft met geen enkel geval met je cdi te maken dus ik zou het politie bureau even bellen en vragen of ze jou startrelais kunnen teruggeven.. Of klaag ze aan, weet ik veel..

Hahaha sorry hoor, maar dit vind ik echt grappig als het klopt wat ik lees. Dus de politie heeft je scooter meegenomen om je cdi eraf te halen en in beslag te nemen en dan krijg je hem zo terug? Zit je cdi er nog wel op dan? Die startrelais zorgt ervoor dat je je scooter elektrisch kan starten. Dit heeft met geen enkel geval met je cdi te maken dus ik zou het politie bureau even bellen en vragen of ze jou startrelais kunnen teruggeven.. Of klaag ze aan, weet ik veel..
Ik heb liever dat ik een nieuw startrelais moet kopen van €10 dan een begrenzer van €200. De begrenzer hebben ze er zelfs in laten zitten. Ik heb er zo een met afstandsbediening van begrenzer.nl

Ik heb liever dat ik een nieuw startrelais moet kopen van €10 dan een begrenzer van €200. De begrenzer hebben ze er zelfs in laten zitten. Ik heb er zo een met afstandsbediening van begrenzer.nl
Haha nou ik was in de veronderstelling dat zij ook de cdi in beslag hadden genomen maar als je cdi er nog in zit, gewoon laten zoals het is en een start relais kopen. Wat een stelletje amateurs ook bij de politie, zogenaamd de technische dienst afdeling gaat er even naar kijken. Best triest eigenlijk maar goed. Geweldig tho..

eurokit

Well-Known Member
Staff member
Zou juist me mond houden als ik hem was.. De CDI is schijnbaar duurder dan het start relais.. Dus gewoon geluk gehad..

Sparky

Active Member
Dat neemt niet weg dat TS toch met een WOK op zak loopt, hij op keuring bij de RDW moet en toch de snelle CDI moet vervangen door een originele ennn..... alles andere wat niet origineel aan de scooter is moet vervangen en bovendien een LANGZAAAAM startrelais moet kopen!!! ;)

Advertisement - register to remove this