Bedankjes / Terugblik Seizoen 2008 / Vooruitzicht Seizoen 2009

Wallie

EPC EVO POWER
Ik zag een soort gelijk topic bij het race gedeelte, dus ik dacht maak het hier ook aan.

Als dit niet de bedoeling is dan alvast mijn excuses :*

Seizoen 2008 is ten einde!

Wat waren jullie doelen voor dit jaar?
Zijn deze behaald? Bekertjes?
Wie heeft er boven zijn verwachtingen toch goed gescoord?
Hoogtepunten?
Dieptepunten?
Wie gaat er stoppen?
Wie gaat nog door?
Wie gaat door maar veranderd van klasse?

Ik zal aftrappen,

Mijn doel was om dit seizoen onder de 8 te komen, dit is goed gelukt met een 7.56 :#
En ook nog 4de geworden in het klassement.
Dus ik heb boven mijn verwachtingen ook nog goed gescoort. Hoogtepunt is dus ook toen ik mijn eerste bekertje mocht ontvangen :*

Verder heb ik 3 bekers mogen meenemen:

1e plek Zoetermeer
2e plek Nijmegen
3de plek Hengelo

Seizoen 2009 ben ik gewoon weer aanwezig en zal uiteraard gewoon met #65 mee rijden in de Standaard klasse :*

Bedankjes voor seizoen 2008:

EPC/RST voor de goede service,tips,gezelligheid etc.
SBO Crew voor het mooie seizoen
Intratuin voor het lenen van de bus
En natuurlijk de rest voor de gezelligheid 8)
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

leuk wallie deze pagina:)


mijn doel is ook een beetje berijkt ondanks ik dit seizoen erg veel problemen heb gehad met me blokje en dit seizoen 2 blokjes heb gehad die allebij niet wouwden zoals het moest helaas.
doel was onder de 7 te rijden en een betere plaats te behalen in het kampioenschap als het jaar ervoor.
en dat is gelukt. tijd van 6,91 met reactietijd van 0,39 en stotter en een 5de plek in het kampioenschap. tog wel netjes als je bedankt dat ik in meppel01 7,80 snelste tijd reed.

tevens 1 keer onderuit gegaan in zoetermeer maar het liet me er niet van weerhouden door te gaan met me scooter.

uitzichten voor 2009.
frame netjes in orden maken stukje lichter maken EINDELIJK me nos aansluiten en samen met meran wat leuks ervan maken op de testbank. en beetje hopen op een beker volgens jaar

tot dan grtz jorn
 
Mijn doel was om opnieuw een top3 positie te behalen in het kampioenschap
En constant laag in de 7 en onder de 7 rijden.

Helaas ging dit seizoen niet helemaal volgens plan. Doordat ik in de winter teveel nieuwe dingen wilde proberen liep hij de eerste 2 sprints niet echt zoals ik dat wilde.
Daarbij kwam nog eens dat ik 2 sprints heb moeten missen door vakantie en een hersenschudding. Dus uiteindelijk als 8e geëindigd in het kampioenschap.

Gelukkig wel 2 bekers gewonnen. En de laatste sprints liep de zip eindelijk zoals ik wilde. Dus toch nog onder de constant rond de 7,0 en zelfs nog een paar keer onder de 7.

Volgendjaar ga ik weer scooter70 rijden. En mijn doelen blijven het zelfde :D
 
Mijn doelen waren:

- Iets bouwen onder de 50KG
- Onder de 7,3 seconde rijden en stiekem eigenlijk onder de 7 seconde
- Iets bouwen wat licht maar toch custom / mooi was

Allemaal ruim gehaald. Mijn hoogtepunt was gisteren toen ik voor het eerst onder de 7 ging. Ook vond ik de periode erg leuk dat iedereen aan het bouwen was en we met de MWSérs weekendjes doorbrachten.

Volgend jaar?

- Scooter70 ipv scooter special
- voorraan rijden
- 41/42kg rijklaar
 
Ik begon met tijden boven de 8 sec.

en ik wou er steeds verder onder gaan zitten heb ik uit eindelijk gedaan
ben tot een 7,6 sec gekomen zonder reactie tijd had het 7.3 of 7.4 kunnen wezen
uit eindelijk redelijk tevreden maar kon veel beter dus daar ga deze winter aan werken om wat meer pk's voor de scooter70 uit te halen

Gr Rudy en tot 2009!
 
Ons doen voor dit seizoen was om ervaring op te doen voor 2009. Dit is zeker wel gelukt met zelfs een 6de plaats algemeen in de super special. Ondanks 4 vastlopers en een blok wat niet aaltijd lekker wou lopen.

volgend seizoen ga ik zelf ook weer rijden maar dan in de scooter special denk ik met een mina zip die hier nog stond.

En dennis #220 gaat gewoon weer super special rijden. Hier gaan we deze winter hard mee aan het werk om dan vanaf de 1ste meeting meteen in de top mee te kunnen draaien.

En verder zullen we elke race aanwezig zijn als crew en elke sprint helpen opbouwen/afbreken.
 
mijn doel was dit jaar onder de 7 terijden is 7-8 keer gelukt.
nog een doel was om een keer in de finale tekomen dat is ook gelukt 3 keer.
zoetermeer 5de
nijmegen 3de
eindhoven 3de

en de rest van de meetings meppel 1 was de scooter niet klaar.
kloosterzanden 9de.
hengelo ook 9de.
meppel 2 was niet egt mij meeting 9 vlase starts 2 tijden maar kunne neerzetten

en denk dat ik nu op 7de plaats kom in kampioenschap.
snelste tijd dit jaar was 6.78.:p
 
Mijn doel was dit jaar om een mooie en costum scooter te bouwen, dit is ook gelukt.

Alleen na de eerste 2 meetings wilde ik toch proberen om een bekertje te pakken, of om mee te rijden in de finales. Helaas is dit geïndigd in maar 2 keer de finales te halen, maar wel met teveel verschillende scooters :p

Volgend jaar ga ik zeker door, dit keer in scooter70 met een zipje. Dit jaar wil ik uitrijden met dezelfde scoot in dezelfde klasse :p
En mee proberen te rijden met de top...en hopelijk een bekertje pakken :p
 
Mijn doel was om een scooter te bouwen die er verzorgd uit zag en toch snel was. Ik wou sneller rijden als afgelopen jaar en ik wou onder de 8 seconde rijden. Dit is allemaal gelukt imo.

Ik heb zelfs in de superspecial nog punten gehaald.

Het hoogtepunt van dit seizoen was voor mij toch wel Meppel 2, toen ik voor het eerst onder de 8 reed.

Het dieptepunt was dat ik voor eindhoven ineens 1 pk kwijt was, anders had ik nog harder kunnen rijden.

Ik weet niet of ik door ga of dat ik ermee kap. Het is afhankelijk van meerdere factoren. Ik denk dat ik de beslissing in de loop van de winter maak.

Als ik doorga kan het zijn dat ik verander van klasse.
 
Ik ga hopelijk mee doen aan 2009

Als ik jullie verhalen lees en foto's bekijk krijg ik echt zin om het sbo gevoel mee te maken vanuit de rijders positie.

Ik ben vrij nieuw in de scene dus ga niet zeggen dat ik 1e word
natuurlijk wel leuk maar goed mijn project zal iets te zwaar zijn daarvoor denk ik zelf.

Hoop natuurlijk op een leuk gezellig jaar met veel nieuwe vrienden en veel plezier.

Tevens hoop ik op scherpe tijden en het doorontwikkelen van sprint onderdelen.
 
Ik had weinig verwachting van dit seizoen omdat ik 1e wedstrijd DQ had. Toen toch nog 3e geworden. Daarna wat problemen. 1 wedstrijd gemist. Daarna sterk terug gekomen met ;

Hengelo ; Snelste tijd van de dag samen met Michael Wehrmann. 3e plek.
Nijmegen ; Snelste tijd van de dag, NL Record 6,85 sec. 1e plek.
Meppel ; Snelste tijd van de dag. 1e plek.
Eindhoven ; Snelste tijd van de dag, NL Record 6,71 sec. 2e plek.

En uiteindelijk 2e algemeen geworden in NL Kampioenschap. Dus al met al een goede afsluiting van een seizoen Scooter 70 en mijn 2e sprintjaar!
 
Doelen 2008

- 8.xx Rijden ( heb 7.83 gereden @ Zoetermeer )
- nieuwe mensen meeten
- lol hebben !

Doelen 2009

- VERRASSING !

jammer dat ik eindhoven gemist heb ! maargoed dan maar volgend jaar :)
 
Mijn doel was om heel veel fun te maken en ervaring op te doen, dit is zeker weten gelukt!
Doel was ook wel om een bekertje te pakken maar dat zat er niet in vanwege de snelle concurentie en het feit dat ik maar 2 keer mijn met 2fast blok heb gereden...

Daarna was mijn motivatie erg ver te zoeken...

Uiteindelijk hebben voornamelijk Niels en Jan mij toch weten over te halen.

Volgend jaar komen we met een stuk of 7 sprinters waar we dit jaar wel veel energie in gaan steken! Doel is toch wel om minimaal 1 machine in de top 3 mee te laten draaien. :p

Maar het belangrijkste doel is om weer een heleboel fun te maken! Dat is dit jaar goed gelukt!! :)
 
Leuk topic!

Ik bleef maar rond de 8 sec hangen en wou er dus uiteindelijk eens onder gaan, al was het een duizendste seconde, uiteindelijk laatste sprint van het seizoen een 7.93 gereden, waar ik niet alleen mezelf blij mee heb gemaakt ERG leuke reacties kreeg ik van iedereen :)

Ik blijf #93 in de scooter70 klasse volgend seizoen en dan zal ik verschijnen met dezelfde Nelli, alleen dan gespoten, lichter en met iets meer power (hopelijk :#)
 
-Alle sbo meetings bezoeken. Not done, nijmegen gemist :+
-Top 5 plaats. 2e plek int klassement
-Lol trappen. Done!
-Nette/strakke sonic bouwen. ook Done vind ik zelf -:-
-sonic op 65kg krijgen binnen regelement. Exact 65 kg :7

Toppunt:nieuw nl record rijden tijdens een finale rit. En bijna weer eentje tijdens eindhoven. Met dank aan het tijdmetingsysteem :'(

Minpunt:Teveel kapot gegaan dit seizoen.

Volgend jaar?

Vind t eigenlijk zonde om de sonic nu weg te doen omdat er zoveel tijd inzit en hij toch wel hard knalde de laatste meetings. Kzie wel hoe t loopt, eigenlijk geen zin meer om er geld in te stoppen.
 
Leuk seizoen achter de rug, in het begin nog wat probs met de zip qua tijden.

Uiteindelijk mijn doel op Kloosterzande gehaald, namelijk onder de 8 rijden :)

Op Nijmegen nog een 7,6 gereden waar ik al erg blij mee was, en toen bleef de zip 7,7/7,8 constant rijden.
Eindhoven had ik mega problemen met wegkomen ivm nieuwe ml50 (kutband) wat resulteerde in onwijs lange (wel rechte) wheelspins.
Uiteindelijk toch nog een 7,6 gereden alleen was dit helaas zonder reactietijd erbij gerekent :p

Tevreden? Ja zeker!! 140kg rijklaar en met maar 17pk (bleek op eindhoven) toch niet verkeerd gereden in mijn ogen.
Heb verders nooit gebankt oid.

Seizoen 2009? Er komt een 3e rijder van onze kant bij met een sprintframe. EN of ik zelf volgend seizoen nog ga deelnemen is nog maar de vraag, denk dat ik overstap naar een andere organisatie ;)

Gr.
 
Mijn doel was dit jaar om een mooie en costum scooter te bouwen, dit is ook gelukt.

etc. etc.

?? één scooter :p, je hebt met 4 gereden jong 8P

doelen van mij waren dit jaar, een lopend hok hebben op sbo :p en ermee onder de 8 komen

wat allebei maar half gelukt is, 1e 2 meetings (meppel en zoetermeer) was ik er niet bij, omdat mijn skoetah het gewoon nog niet deed.

tijden van mij (best beschamend, nooit gebankt he )
kloosterzande: 8,578 s, 96,7 km/h, 0,628 s, 7,949 s
Hengelo:8,222 s, 96,6 km/h, 0,021 s, 8,201 s
Nijmegen: 8,507 s, 96,6 km/h, 0,028 s, 8,479 s
meppel 2: 8,312 s, 65,9 km/h, 96,7 km/h, 0,119 s, 8,193 s

verdere meetings liep het ding alleen maar slechter en slechter, op hengelo er achtergekomen dat mn krukas krom was (slag in van ong 1cm :+)

verder vind ik het jammer dat ik eindhoven nog gemist heb (vergeten op te staan met zatte kop:rolleyes: ) aangezien ik hier nog wel onder de 8 zou kunnen komen

doelen volgend jaar:
Scooter70
7.7 rijden
nieuw blokje op (laten) bouwen
gespoten kappen
oftewel de ice helemaal afmaken :)
ennnnnnnnn, Izimo boeken :p

tot volgend jaar
 
mijn doelen waren voor dit jaar om met een morini te rijden onder de 8.
dit is ook gelukt en dat met een 65kilo zwaar frame. 7,78 als snelst. had sneller gekunt omdat opeens mijn achterrem aanliep uit het niets.
tog nog een 19pk uit weten te halen.
volgend jaar weer in de scooter special maar dan met iets anders.

en vanuit onze kant komt er mss nog een schakel. (kreidler)

verder iedereen bedankt voor de leuke en gezellige meetings.
tot volgend jaar !!
 
Back
Top