Beamer gezocht voor Deventer...

Razma

Well-Known Member
We zijn dus op zoek naar zo'n connectie voor een laptop om de runs te projecteren op een achtergrond...

zou iemand ons kunnen helpen met dit?
eventueel tegen een betaling van borg ofzo....

bedoeling is dus dat er ditmaal dranghekken rond de testbank komen en dat iedereen de runs kan volgen via een projectie op een scherm... daarvoor hebben we dus die projector/beamer nodig...

plzzz??? :rolleyes:
 
Advertisement - register to remove this

ik denk toch echt dat je die dingen bij een bedrijf zult moeten huren en er een flinke borg+huur voor zult moeten betalen, want die dingen zijn duuuuuuuuuuuuuuuuur......
 
Originally posted by Razma
hoorde ook net dat je het overdag helemaal niet kan zien...
en een tv is zo klein :s
Mja das idd wel irritant..
Misschien dat je iig om kunt laten roepen hoeveel PK ofzo das al heel wat..
 
Originally posted by DanceTrend

Mja das idd wel irritant..
Misschien dat je iig om kunt laten roepen hoeveel PK ofzo das al heel wat..

kost je weer een hele geluidsinstallatie...
 
Originally posted by Razma


kost je weer een hele geluidsinstallatie...
Mja dat moet niet te moeilijk zijn? Gewoon stereo toren met microfoon.. Zodat je t rondom te testbank kunt horen.. Dat heb ik zelfs nog wel, n stereo :)
 
ik heb er eentje voor je...mag je van mij wel lenen hoor....zolang je voor schade garant staat enzo :)

hij kan tot 800x600 maar dat moet geen probleem zijn...voor de rest best sterke lamp maar het werkt niet goed met daglicht ofzo hoor...dat is bij geen een beamer

:)
 
idd, een beamer of projector werkt gewoon niet goed in daglicht, wat je wel zou kunnen doen is ervoor zorgen dat er een omkapping komt bij het geprojecteerde deel zodat zijdelingse zoninval verminderd wordt, dit scheelt een hoop. directe zoninval (van voren) zal dan nog wel lastig zijn...

ik heb helaas geen Beamer, kan er wel 1 regelen maar die is lang niet krachtig genoeg....
 
Als je het diascherm in een busje afrolt, dus deuren achter wijd open, beamer zet je erachter (beetje goeie beamer kan ook van achteren projecteren) en dan span je over de openstaande deuren van het busje vuilniszakken ofzo.

dan heb je volgens mij alles onder controle :)
 
Mja, zoals ik al zei kan ik er hier wel 1 regelen maar niet in Deventer.. Maar probeer het eens bij iemand daar uit de buurt die er van school 1 kan lenen..
 
Back
Top