Bcd Spoiler Op Aerox/nitro...

Yellow Aerox

Well-Known Member
Hellow mensen.. Ik heb een bcd spoiler voor men aerox dus gekocht, maar ik heb geen flauw benul hoe ik deze moet vastmaken.. ik weet het is een erg domme vraag maar... hoe doe ik het??? Moet ik al 2 gaatjes van men handvaatjes gebruike en dan nog 2 bijboren in de mousse(waar de 2de persoon zit) ofhoe??? OF gewoon 4 boren? of niet boren?Kweet da dit een erg domme vraag is maar.. kwil ook geen gaten boren als ze toch verkeerd gaan zijn!!

Liefst antwoorden van mensen die het zelf hebben, of zlef gedan hebben!!!!!!!


Nog eens sorry voor de domme vraag maar jullie zoude me toch enorm ermee kunnen helpen!!


THNX Yellow aerox
 
Advertisement - register to remove this

Misgien even beter kijken8P, lijkt me dat dit toch niet zo heel moeilijk moet zijn. BCD spoeiler moet volgens mij gewoon passen, zonder aanpassingen. Kijk anders even op scooterbase, en zoek aeroxen met bcd spoiler
 
bcd shit moet je altijd zelf aanpassen dat had ik ook met me bcd voorkap.
je moet hem er gewoon ff op zetten (uiterlijke puntje)
en dan de gaatjes aftekenen en boren..
bcd heeft allemaal van die "brakke" dingen die je zelf moet aanpassen..
en ik denk dat je niet zo 1 2 3 een beschrijving van het monteren vind op scooterbase foxrider..
laat staan een goede closeup foto van hoe de spoiler precies vast zit..
 
er zijn best een hoop mensen met spoiler @ scooterbase...

de meeste maken bij aerox/nitro twee extra gaten in de mousse of een beugeltje naar de bevestiging van de handvatten..
 
neem de spoiler en plaats hem met de achterste bevestigingspunten boven de achterste 2 schroefjes op je budyseat , ga langge zelftappende schroefjes halen, draai de montageclipjes op je kap ondersteboven en voila , de achterste zitten vast

de voorste bevestigingspuntjes moet je gewoon een beetje kunnen pikken, moet je ook met relatief lange zelftappende schroefjes doen maar het is zeker mogelijk hoor , gewoon beetje geduld hebben en uit je doppen kijken :)

greetz !
 
Back
Top