Battlefield 4 ;)

Premium pakket is te koop voor 50 euro.
Het gekke is dat de mensen die al voor b2karkand hebben betaald, dit nu ook weer in het premium pakket zit.
Beetje oplichterij.
 
Premium pakket is te koop voor 50 euro.
Het gekke is dat de mensen die al voor b2karkand hebben betaald, dit nu ook weer in het premium pakket zit.
Beetje oplichterij.

Heb bij een vriend op zijn playstation ingelogd met mijn account. En heb op zijn playstation ook Close Quarters kunnen downloaden.
Dus de 50 euro gedeeld door 2 man.
 
iemand een idee om het probleem op te lossen wanneer ik blijkbaar version 1.05 moet downloaden om BF3 weer aan de praat te krijgen voor de PS3?
Hij loopt nu steeds vast.
 
MK 11 MOD vind ik ook wel een fijn ding, voorheen de SKS misbruikt.

Scar-L is nu wel mijn favo voor assault, dichtbij iets te traag maar voor verder weg ideaal omdat hij zo stabiel blijft.
 
M417 heeft 21 kogels itt 11 van de mk11 en meer damage dan de sks

Wat zijn van jullie hier een beetje favo wapens + setup?
Ik loop echt nog steeds alleen maar te ouwehoeren dat ik niet echt een specifieke voorkeur heb..
 
M417 is ook lekker idd!

Ik hou niet zo vast aan 1 wapen, als ik iets fijn vind maak ik er ene tijd een hoop kills mee en pak dan weer eens wat anders, net waar ik zin in heb.
 
Maar niet in CQ, vuursnelheid is te laag, damage is net als andere assault rifles, dus iemand met een AEK, F2000 of ander snel wapen pakt je elke keer op korte afstand.
 
Back
Top