Battlefield 4 ;)

Woepwoep eigen server voor een week :#

Mensen van hier die binnenkort zin hebben om potje te knallen? Echte hardcore zonder gezeulen en zonder minimap ed :W
 
Die derde Seat in een tank, ik heb die dus.. Klopt het dat je echt een tweede persoon in die derde plek nodig hebt die een vliegtuig lockt, zodat ik in de main Seat m kan afknakte met de heat seakers?
 
Die derde Seat in een tank, ik heb die dus.. Klopt het dat je echt een tweede persoon in die derde plek nodig hebt die een vliegtuig lockt, zodat ik in de main Seat m kan afknakte met de heat seakers?

Yups, die mag de tegenstander locken. Voor vliegtuigen hoef je niet de moeite te doen, die zitten vaak te snel of te hoog. Tegen helicopters is het wel erg effectief.
 
Het vervelende is alleen dat je echt 2 man nodig hebt, je kan niet even snel als je alleen in een tank zit laserlocken om dan een javelin te schieten van buiten of een laser guided missile. Maar opzich ook wel logisch :)
 
Ben verslaafd aan Noshar Canals, ik speel alleen die map op dit moment. Ik word alleen overal gebanned omdat ik admins uit hun heli knal met T-90 :D echt gaar dat ze hun power misbruiken...
 
Back
Top