Battlefield 3

Status
Not open for further replies.
@Robin/Frank: Beide via Origin besteld zeker?

Ik heb em retail gehaald in de winkel, dan heb ik volgens mij niet die pack :(

Nee mijne komt bij bol vandaan.
Krijg de dag dat ik hem ontving een mailtje vab bol met daarin een code.
 
Illegale versies zit je weer met updates en office etc etc. Moet er denk ik toch echt maar aan geloven om de legale versie te halen...

Nee hoor, ik draai zo lang Windows 7 bestaat, hem illegaal.

Updates werken prima, office is ook prima te downloaden en de key ervoor heb je ook zo voor elkaar :p
 
BF3 uitgespeeld en dacht: nu nog ff op hard uitspelen.

Begin is prima te doen, maar als ik bij deze missie ben en bij 2.45 die MG moet pakken ga ik hoe dan ook dood, of ik nou voor m'n buddy uitloop of er achteraan, of ik lig, buk of sta, iedere keer voordat ik die RPG-gast bij het busje kan killen ben ik al dood.

Dit filmpje dus:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=hKG6HJofzPI&feature"]Battlefield 3 - Hard Difficulty Walkthrough - Operation Swordbreaker (2) - Part 3 - YouTube[/ame]

In het filmpje wordt hij amper beschoten? Enkel voordat hij die MG oppakt :p

Nu al 10x geprobeerd die missie op hard en elke keer wordt ik op dat bruggetje neer gemaaid voor ik iets kan doen.
 
Heb hem sinds gisteren op de 360 alleen heb erg veel probleem met joinen van een game :p Misschien omdat ze nog bezig zijn met de servers.

Voor de rest is het een super mooi spel, heb het pas een uurtje gespeeld dus kan er nog niet veel over zegge :p
 
Nee hoor, ik draai zo lang Windows 7 bestaat, hem illegaal.

Updates werken prima, office is ook prima te downloaden en de key ervoor heb je ook zo voor elkaar :p

Ok, raar want ik heb daar niet zulke goeie ervaring mee met de illegale versies van windows.

Moet nu toch echt binnenkort windows hebben want ik wil BF spelen :p. Wordt gek. +pippi+
 
Hmm, apart.

Windows kun je zo via een torrentje binnenslepen, installeren en de WGA crack erover heen doen.

Office kun je gewoon met key downloaden via een torrent.
 
Weet iemand hier me goed uit te leggen hoe ik mijn xbox-account koppel aan die ea account. WIl de battlefield stats namelijk een ook de extra gun :p
 
BF3 uitgespeeld en dacht: nu nog ff op hard uitspelen.

Begin is prima te doen, maar als ik bij deze missie ben en bij 2.45 die MG moet pakken ga ik hoe dan ook dood, of ik nou voor m'n buddy uitloop of er achteraan, of ik lig, buk of sta, iedere keer voordat ik die RPG-gast bij het busje kan killen ben ik al dood.

Dit filmpje dus:

Battlefield 3 - Hard Difficulty Walkthrough - Operation Swordbreaker (2) - Part 3 - YouTube

In het filmpje wordt hij amper beschoten? Enkel voordat hij die MG oppakt :p

Nu al 10x geprobeerd die missie op hard en elke keer wordt ik op dat bruggetje neer gemaaid voor ik iets kan doen.
Wij hebben niet op dat bruggetje gezeten, gewoon beneden.. Kun je veel beter coveren :)
 
Dus dan pak je die MG gewoon niet en hou je lekker je eigen wapen? Kan dat of stopt ie dan na een tijdje en moet je hem weer opnieuw doen omdat je de MG niet pakt?:p
 
ff paar domme vraagjes hoor, wat ik me al sinds bad company 2 afvraag.. ben geloof ik niet zo snugger maar hoor ook geen geluidje ofzo en kan het in de hud zo snel niet vinden :X

pak je ammo/health e.d automatisch op?

Hoe spot je iemand?
 
Zojuist even gespeeld met Marcel en Aron ( White Muscle ), ging echhhht lekker, heerlijk die teamwork. Vooral dat spotten met de UAV ging heerlijk :love:
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top