laps.nu organiseert circuit dagen waar je ook met je 12/10 inch scooters kunt mee rijden. en helaas in RAP holland vorig jaar gestopt met de scooter klasse, vgm door te weinig animo.
Ja ik had mn sp2000 speciaal gebouwd om bij RAP te gaan rijden. Me als 1 van die 3 al meteen ingeschreven, en bij 3 bleef het ook vanwege de onzekerheid met dat griepje.... moet wel zeggen dat het een rare gang van zaken was dat er voor de scooterrijders andere regeltjes werden gehanteerd dan voor de rest. Als je ons er gewoon niet bij wilde hebben zeg dat dan gewoon lijkt me, had ik mn pak ook niet gekocht maar mn plan is om het binnenkort te proberen op te pakken mits de tijd het ook een beetje toelaat want moet altijd te veel doen sweekend. Lijkt vaak wel of het weekend te kort is
Overigens heb ik natuurlijk niet helemaal stil gezeten, want het lekkere weer kwam eraan en wat koop je dan? Precies een vespa, vespa projectje wel te verstaan. Stond totaal niet op de planning maar voor die paar euro kon ik hem niet laten staan. Zijn nog wel wat eletra problemen mee maar 1x trappen is lopen. Verkoper zei dat ie voor geen meter wilde rijden en was van alles mis mee volgens hem. 10min met mn gouden klauwen beetje zitten draaien en doen. Carb ff schoon gemaakt, filtertje erop, verse benzine en olie en rijd perfect. Ideaal voor de zomer als dagelijks vervoer. Geen gekke 70cc eronder of niks, sito+ ontgrensd begrenzingen overal uit en klaar. Beetje bijspuiten en achterstallig Lekker lowbudget simpel project terwijl ik eens uitvogel wat ik met de bodemloze put ga doen verder