Vet! Ik zou weleens een scooterforum meeting op willen zetten dat lijkt me dik! Leeuwarden is inderdaad een tering eind en je verstaat ze daar ook niet he. Hopelijk komt binnenkort de NSSC en kan er weer gesprint worden.. Zeker zonde om niet te kunnen racen met al al dat snelle spul!
Ik zeg doen, beetje ouwehoeren, beetje gassen.
Vandaag maar meteen mn laatste missende motorische onderdelen besteld. Nu het zo dichtbij was om alles te hebben liggen dan maar meteen alles zodat ik door kan.
Dus wat komt er allemaal nog deze kant op?
Top Performance vforce membraam van een AM6 met een 34mm Derbi spruitstuk en een nieuwe Polini 34mm benzinesluper.
Morgen ff bij mn vrienden van Runnerparts op de koffie en om een 180cc runner rad op te halen zodat de koeling alvast kan worden uitgevogeld.
Want ja nu alle motorische onderdelen binnen handbereik zijn moet het natuurlijk zsm gestart worden. Volgend weekend maar een bak bier mee naar mn maat/tuner/onderdelenlegende Twan en als we die flesjes Spa Goud gaan kantelen moeten we wat te doen hebben. Dus dan zetten we het spul maar in elkaar hè....
Wat vervelend zeg. Ik zal mn best doen wat beeldmateriaal te schieten voor jullie en als het een beetje meezit wellicht de eerste start van het beestje als alles meezit.
Ik trek ondertussen nog een Spa Goud open en ga ff verder met de ophanging van mn rad en ook maar eens wat verzinnen die polyester kappen netjes vast te zetten. Hoe het zat was het allemaal net niet zeg maar
Tot de volgende maar weer