Banjo bouten

Boj

Banned
Om te voorkomen dat het een bij elkaar geraapt zooitje zou worden heb ik dus alles nieuw gekocht. Van rempompen tot remklauwen. Dus ook de banjo bouten heb ik nieuw gekocht.

Het gaat om deze bouten:
http://www.euroscooters.nl/shop/product_info.php?products_id=4767


Het probleem is nu dus dat ze in eerste instantie niet in mijn Nissin rempompen passen, oké... Dat kan ik begrijpen aangezien die ook standaard niet op scooters zitten.

Maar wat is nu het geval, ze passen OOK niet in mijn remklauwen. :? Het is een veel groffer draad dan de boutjes die ik gekregen heb. Wanneer ik nieuw draad probeer te tappen op de banjo bouten snij ik alleen het oude draad weg en hou ik een half kale bout over die amper grip heeft in het schroefdraad. :|

Wat is er nu verkeerd? Lijkt me toch dat deze banjo bouten wel in een remklauw moeten passen? :?

Iemand hier ook last van gehad? Iemand een linkje naar de bouten die ik wél moet hebben? :X
 
Advertisement - register to remove this

Ben al lang blij dat de banjo boutjes van een zachter materiaal zijn dan mijn rempompen :rolleyes:
Morgen maar even langs motorshop. Lijkt me dat ze daar wel passende boutjes hebben voor mn nissin's. :) Thnx anyway! :*
 
Back
Top