bandenmaat scooter is verschillend

kees60

New Member
hoi beste forumleden. met kees60 heb een vraag omtrend de bandenmaat van mijn scooter piago zip.
vorige week heb ik een nieuwe voorband eronder gezet omda deze stuk was. de maat was 100-80-10.
nu wil ik een nieuwe achterband erom zetten omdat deze versleten is. groot was mijn verbazing dat deze band de maat 90-90-10 is (staat erop.). wat moet ik nu doen. iets klopt er dan niet toch. wie heeft raad en weet hier meer van. alvast hartstikke bedankt. gr kees60
 
Advertisement - register to remove this

Welk jaar en type is deze piaggio zip? Dan is er wat zinnigers over te zeggen. Er zijn namelijk zip's die standaard met 10" 100mm breed 80mm hoog voor en achter geleverd werden, maar ook met 10" 90mm breed en 90mm hoog. Dus het is handig als je het exacte type vermeld.
 
Welk jaar en type is deze piaggio zip? Dan is er wat zinnigers over te zeggen. Er zijn namelijk zip's die standaard met 10" 100mm breed 80mm hoog voor en achter geleverd werden, maar ook met 10" 90mm breed en 90mm hoog. Dus het is handig als je het exacte type vermeld.
hoi bas. het type is puch carbon replica bouwjaar 1995 snorscooter.. alvast bedankt
 
Back
Top