Banden.

Jordy Rossi

Well-Known Member
Heey!

Ik heb een vraag,

heeft iemand ervaring met de Heidenau K61 banden?
Zoja, Zijn deze beter dan de Dunlop TT92?

En waar zijn deze banden een beetje te leveren. Kan ze moeilijk vinden ( Dunlop TT92 )

(Voor circuit gebruik 12inch)

Gr Jordy
 
Advertisement - register to remove this

ik denk dat het wel algemeen bekend is dat de dunlop veruit de beste band is.
De heidenau is ook een goede band. kost ook een stuk minder.
Zolang je niet direct met de top mensen mee wil is dit een leuke band.

Ik heb hier vroeger ook wel mee gereden. maar ik vermoed dat hij het wel iets beter zal doen als de dunlop in de regen. (alhoewel ik er nog geen ervaring mee heb in de regen (heidenau))

Nadeel van de dunlop is wel, als je geen smalle velg hebt dat hij helemaal niet meer rond genoeg ligt!
 
dat valt wel mee op 12 inch hoor , ik had ze gewoon op Neo's velgen en F12 velgen , dat wil prima , ik had stukken meer grip al dan elke andere band die ik heb gerpobeerd , het stuurde ook wat beter.

maar smallere velgen is idd nog wel wat beter , daarom heb ik nu gewoon Jog velgen , en ik heb gewoon 2 voorbanden ipv die dikke achterband , dat rijdt imo nog een stuk beter op 12 inch..

maar Dunlop TT91 en 92 zijn voor mij iig DE banden..

ik heb met die Heidenau's een keer een aantal duitsers zien trainen , die gingen er best hard mee , maar ik weet haast wel zeker dat dunlopjes het toch wat beter doen.
 
heidenau sliks zijn ook supper bandjes alhoewel ze bij het inrijden een verkeken beeld crieren

de heidenau racing soft (regenbanden ) doen het ook zeer goed laatste race hebben ze gezorgd voor een verschil van 7 sec op 2de :D

wat mss ook een aanrader is is de nieuwe PMT slicks (prijskaartje is rond de 200 voor een set)

groeten nicolas
 
Back
Top