Banden & Velgen Topic #23

Advertisement - register to remove this

19tguq.jpg


Cupra velgen staan zeker wel nice 8) Daar volgend jaar maar eens voor kijken :p
 
Nice and clean idd 8)

Ik wil mijn wielen eigenlijk wit laten spritzen/coaten :D kijken of er ergens een choller is die het voor weinig wil doen:7
 
Dik.
Mooiere maat dan je huidige idd. :)
Wel lekker zilver doen imo.

Wie had er nou zo'n Porsche? Of was dat een ander type?
Wellicht voor 't eerst dat ik deze Borbets tof vind staan. :)
8055572074_5babe9184b_c.jpg
 
Iemand hier ervaring met deze semi slicks? mijn huidige zomerbanden zijn bijna op en als de velgen er dezer dagen af gaan om direct de banden te vervangen.


215-45-zr17-87w-federal-595rs-r.jpg

nat :(
IMG_4470.jpg


Droog :)
IMG_4207.jpg


Weet niet wat je bedoeling ermee is maar het is geen straat band, en er komen wel eens rare horizontale scheuren in het loopvlak, had ik ook maar maakte me er niet druk om.
 
nat :(
IMG

Droog :)
IMG

Weet niet wat je bedoeling ermee is maar het is geen straat band, en er komen wel eens rare horizontale scheuren in het loopvlak, had ik ook maar maakte me er niet druk om.



Puur voor de hobby, gebruik mijn auto eigenlijk niet veel (geen circuit oid)
Tevens alleen voor in de voorjaar/zomer, nu t wat kouder wordt gaan de wintervelgen er weer op.


Van die scheuren heb ik gelezen, maar dat is toch alleen bij circuit gebruik?
 
Waarom zou je semi slicks op een straat auto zetten die je toch nooit op het circuit gebruikt.
Op straat moet je als een mongool rijden om er een beetje warmte in te krijgen, beter koop je gewoon een goede sportive straat band.
 
Via marktplaats zag ik banden te koop staan die ik nodig, P zero nero's. De banden zijn nog nooit gemonteerd geweest, maar komen wel uit 2008.. Zullen deze banden echt veel eerder scheurtjes vertonen of zal dat wel meevallen?
Scheelt namelijk wel aardig wat geld met nieuwe.
 
Je moet even kijken of ze niet knijterhard zijn. Ik had laatst winterbanden van 5 jaar oud, die waren echt hard geworden. Ik zou daar niet meer op rijden
 
Dik.
Mooiere maat dan je huidige idd. :)
Wel lekker zilver doen imo.

Wie had er nou zo'n Porsche? Of was dat een ander type?
Wellicht voor 't eerst dat ik deze Borbets tof vind staan. :)
8055572074_5babe9184b_c.jpg


Dat was ik dus ;-) Mijne moet alleen nog een stuk omlaag, gaat van de winter wel gebeuren.. In ieder geval achter. Voor moet ik nog even gaan kijken. Er schijnen fatsoenlijk SPAX setjes te zijn voor niet al te veel geld, een normale schroefset voor deze bak is al gauw 2500.. :S

picture0017.jpg
 
Back
Top