Banden & Velgen topic #22


Nee die is alweer even weg :p heb hem 4 weken gehad waarvan ik 3 weken in het buitenland zat ivm vakantie. Heb er 300km mee gereden en toen verkocht.

Lijstje voor de duidelijkheid :p : Peugeot 405 en Vw golf 2 86, Mitsubishi Lancer, Audi A4 en Vw golf 1 cabri 83, Citroen Saxo vts 2001 en nu een golf 3 uit 93 :p

De golf 3 gaat volgende week of misschien dit weekend omlaag, en dan incl de Lenso wielen. Hoeft voor mij niet top of the bill te zijn, als het er maar ff een beetje leuk uitziet.

Van de zomer komt er waarschijnlijk toch weer wat anders voor terug :)
 
Vind ze ook leuk maar te basic om zo maar te zeggen; ze zijn helemaal glad zonder andere dingen erbij. Die ik nu heb vind ik vetter, zeker omdat het 2 delig is!
 
Ik zoek banden in de maat 215/35-18. Ik zie de Toyo Proxes vaak terugkomen en de Falken ZIEX.

Iemand ervaring met deze banden? Van de Toyo's lees ik wisselende ervaringen, vooral op het vlak van slijtage.
 
Toyo's slijten als de hel ja. Falken heb ik altijd goede ervaringen mee gehad, zelf niet met de ZIEX serie btw.
 
Hier toyo t1r, goede grip bij natte omstandigheden en geen last van aquaplanning en bij droog weer super grip. Slijtage heb ik geen last van en ik rij niet als een opa.
 
Hier toyo t1r, goede grip bij natte omstandigheden en geen last van aquaplanning en bij droog weer super grip. Slijtage heb ik geen last van en ik rij niet als een opa.

Yeah right, als Toyo T1R's ergens verschrikkelijk in zijn is het grip bij nat wegdek. Wat een flutbanden zijn dat als het wegdek ietwat vochtig is.

Bij droog idd veel grip, maar nat was bij mij echt een regelrecht drama.
 
Back
Top