Banden puch radical

Fhaz

Puch Rules!
Hallo mensen,

Ik heb laatst een puch radical gekocht, alleen de voorband is erg versleten.

Het is een 14 inch 2.1/2 band, maar ik kan nergens van zulke banden op internet vinden. Weten jullie waar ik een goede band van die maat kan vinden?

Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

zoek je de originele met zogenaamd proppenprofiel? ik heb er zelf 90/80 14inch van michelin op. dit is een semi-slick type m29. Ik heb laatst ergens gelezen dat de productie is stopgezet, maar www.euroscooters.nl heeft ze nog in de webshop staan.
 
Bedankt voor jullie hulp!

OST-Puch, ik heb net die michelin banden van euroscooters.nl binnen gekregen, alleen ze zijn zo'n beetje een keer zo breed als mijn huidige banden ;(

Weet jij waar ik die michelin banden met 2.1/2 14" maat kan krijgen?


EDIT:

http://www.easyparts.nl/showarticle...222-262/Band-Michelin-M29s-14-2.75-80-80.html

Melf deze banden wil ik :O alleen ik heb dezelfde van euroscooters net binnen gekregen, alleen die hebben maat 90-80-14

Zijn die van 80/80 net zo breed of een normale breedte zoals 2.75?

Alvast bedankt :D
 
dat is 2,75 , als er normaal 2,50 op zit is dat maar minimaal breder , dus geen probleem.

90-80 is idd erg breedt , 80-80 is al wat minder breedt en iets minder hoog.
 
OK bedankt!

Past die M29S band 80-80 van michelin op mijn velg waar nu een 2.50 op zit? Of moet ik een hele andere band zoeken?

dan kan ik vanavond bestellen :)
 
die zal net passen , het probleem is gewoon dat deze bromfietsen er maar weinig lopen ,en er zijn er ook niet zoveel van gemaakt , wel een heleboel natuurlijk maar niet zoveel als de maxi en rider macho met 16 en 17 inch.

volgens mij zit er std zelfs 2,1/4e op de voorvelg btw!!

maar je zult toch wat moeten ;)
 
ik wil graag die M29S band, die word niet meer gemaakt, en is daarom maar 25 euro, en heeft een mooie look :)

maar mijn vraag was of die 80/80 band paste op mijn velg van 14" :rolleyes:

nogmaals bedankt :winner:
 
Back
Top