Banden er op zetten.

magicelmo

BLaaaaaaaaT Member
Is eht nou te doen om bij scootparts 2x ML50 te bestellen en dan me ouden banden er met de hand af te halen en de nieuwe er ook weer met de hand op te zetten, heb je hier nog een soort bandenlichters voor ofzow?

Of is het gewoon niet te doen als je niet op BA uit het A-Team lijkt?
tongue.gif
 
Advertisement - register to remove this

je kunt het met bandenlichters doen, maar is echt een enorme kut karwei, voor 2 banden kun je dan rustig een hele dag voor uit trekken, kun je beter laten doen bij je brommer dealer of auto garage

------------------
 
bovendien moet je de band als je em er af haalt van de velgrand drukken, en dat lukt je echt niet

of je moet een bizarre bankschroef hebben waar je em in kan zetten.

btw, ik doe het ook met bandenlichters, je moet er alleen handigheid in krijgen, en veel bandenvet gebruiken
smile.gif


GEEN OLIE! olie lost rubber op!!!!!
 
hmm ik zit te twijfelen de banden zijn bij scootparts wel een stuk goedkoper....
Maar over dat er af halen kan je hem dan niet stuk snijden en dan dat ijzerdraad in de randen met een betonschaar door knippen want dat doe ik ook altijd bij fietsen.
 
Originally posted by magicelmo:
hmm ik zit te twijfelen de banden zijn bij scootparts wel een stuk goedkoper....
Maar over dat er af halen kan je hem dan niet stuk snijden en dan dat ijzerdraad in de randen met een betonschaar door knippen want dat doe ik ook altijd bij fietsen.
laat nou maar gewoon bij je dealer doen,dan weet je zeker dat het goed gaat,als je het perse zelf wilt doen,dan kun je misschien aan je dealer vragen hoe je dat allemaal moet doen,of opt forum natuurlijk,maar ik had em gewoon weg gebracht...
 
hier

wat kosten 2 bandjes bij SP?
uhm, wat voor bandenmaat hebbie? laten we uitgaan van een redelijk normale maat 130/60/13
die gebruik ik ook onder m'n NRG
bij mijn dealer (PU/Matton, niet een van de goedkoopste zijn deze 105 piek per stuk)
Bij scootparts uhm 99 piek.

Uhm, ik weet niet wat ze bij je dealer kosten?!?

bij pu kost banden op laten zetten 40 piek.
 
Ik heb net ook een nieuw bandje eronder gekregen (Michelin Dexter). Ik heb toen gewoon band+velg eraf gehaald en bij dealer hebben ze met zon speciaal apparaat nieuwe band erop gezet... kostte me verder nix ik denk dat jij dit ook beter kunt doen. Lijkt me sterk dat je dat met je handen kan doen
smile.gif
 
ALI !!!! ... (voor jullie beter bekent als magic elmo
biggrin.gif
)

ik laat mijn banden altijd op mijn velgen zetten voor nix
smile.gif
binnenkort weer, want dan ga ik van zwarte SR velgen (oud model, 3 spaaks, de mooie
biggrin.gif
) naar zilveren (die kleur die sjoerdo ook heeft zeg maar) dan laat ik mijn ml50's overzetten, kost me dan ook nix, dan kunnen die banden van jou ook wel overgezet worden ... BLAAAAAAAAAAAT, bel me anders ff ...
 
Back
Top