band pas niet meer erop

mert

New Member
hallo ik heb een yamaha neos 2t 2007
ik heb nieuwe remschoenen gekocht (110x25mm) en nu past mijn band er niet meer op sinds ik de nieuwe remschoenen heb gemonteerd

Advertisement - register to remove this

Voering te dik , verkeerde schoenen , staan de vlakke kanten , van de as van de remhevel die je bedient , wel recht op , zodat de platte drukstukken van de schoenen helemaal op de as aanliggen ? Meet de diameter van de remtrommel eens , en dan de buiten diameter van de voeringen .

Voering te dik , verkeerde schoenen , staan de vlakke kanten , van de as van de remhevel die je bedient , wel recht op , zodat de platte drukstukken van de schoenen helemaal op de as aanliggen ? Meet de diameter van de remtrommel eens , en dan de buiten diameter van de voeringen .
kan je dit ff herschrijven in een wat makkelijker te bergijpen tekst, alvast dankuwel UwU

kan je dit ff herschrijven in een wat makkelijker te bergijpen tekst, alvast dankuwel
Heb je de oude schoenen nog , leg de nieuwe daar dan eens bovenop , zijn ze hetzelfde ?
Op de remas , waar je kabel aanzit , zit in de ankerplaat twee platte kanten , deze duwen je remschoenen naar buiten als je de as draait , de platte kanten van de schoenen , moeten vlak op die platte vlakken liggen.
Als je de schoenen gemonteerd hebt , en de platte kanten zitten goed , meet dan eens diameter van de remschoenen ( buitenkant voering )
meet dan ook de diameter van de trommel . Passen de schoenen dan in de trommel qua maat ?
Hoop dat je het zo beter begrijpt .

Back