Tinus_070 Haagse Koning* 31 March 2012 #1 Heey, Even een kort vraagje, ik kan het echt niet vinden. Maar wat is de diameter van een Zip 2000 4T balhoofd? Ik kon dit vinden op Easyparts, ik heb dus alleen de bovenste en onderste kogelringen nodig, geen compleet balhoofdsetje. http://www.easyparts.nl/showarticles/0-4019-968-1685-1652-497-2120/Balhoofd-kogelringen.html Zouden deze passen? Alvast bedankt! Gr, Tinus.
Heey, Even een kort vraagje, ik kan het echt niet vinden. Maar wat is de diameter van een Zip 2000 4T balhoofd? Ik kon dit vinden op Easyparts, ik heb dus alleen de bovenste en onderste kogelringen nodig, geen compleet balhoofdsetje. http://www.easyparts.nl/showarticles/0-4019-968-1685-1652-497-2120/Balhoofd-kogelringen.html Zouden deze passen? Alvast bedankt! Gr, Tinus.
Melv16 Gewoon Melvin.. 31 March 2012 #2 2t, 4t of sp maakt volgens mij niks uit. Vespa is ook hetzelfde. Heb hier een buzetti setje liggen waarop staat dat het geschikt is voor: Gilera, Piaggio en Vespa, 50 t/m 200cc. Upvote 0 Downvote
2t, 4t of sp maakt volgens mij niks uit. Vespa is ook hetzelfde. Heb hier een buzetti setje liggen waarop staat dat het geschikt is voor: Gilera, Piaggio en Vespa, 50 t/m 200cc.
Tinus_070 Haagse Koning* 1 April 2012 #3 Ok, dus deze van het linkje zouden moeten passen? Upvote 0 Downvote
Edwin Senior Membert 1 April 2012 #4 Nieuwere Vespa's zit een grotere diameterkogels in en ook andere schalen, Hoeveel mm dat is weet ik zo niet, maar ik weet wel dat er sets zijn met grotere kogels. Upvote 0 Downvote
Nieuwere Vespa's zit een grotere diameterkogels in en ook andere schalen, Hoeveel mm dat is weet ik zo niet, maar ik weet wel dat er sets zijn met grotere kogels.
Melv16 Gewoon Melvin.. 1 April 2012 #5 Die van het linkje zal idd moeten passen, maar het is natuurlijk nooit weg om het complete setje meteen te vervangen als je het toch los haalt. Upvote 0 Downvote
Die van het linkje zal idd moeten passen, maar het is natuurlijk nooit weg om het complete setje meteen te vervangen als je het toch los haalt.
Tinus_070 Haagse Koning* 2 April 2012 #6 Ja het balhoofd is 4000 km oud, maar er is 1 kogeltje uit, dus denk vervang beide ringen alleen. Ik ga de gok maar wagen. Bedankt. Upvote 0 Downvote
Ja het balhoofd is 4000 km oud, maar er is 1 kogeltje uit, dus denk vervang beide ringen alleen. Ik ga de gok maar wagen. Bedankt.
Melv16 Gewoon Melvin.. 2 April 2012 #7 Je zou ook bij de fietsenmaker of ijzerwarenhandel ofzo losse kogeltjes kunnen kopen Upvote 0 Downvote
Tinus_070 Haagse Koning* 3 April 2012 #8 Ja dat is juist precies wat ik niet wil, losse kogeltjes. Evengoed bedankt voor de tip. Upvote 0 Downvote