hoe ik het heb gedaan:
- kap eraf
-wiel eruit
-voorpoten eruit, logisch tot dus toe
-moer op de kroonplaat los, nu kan je alle stofringen en vulplaatjes er tussen uit halen, let op volgorde..
- er zitten dus 2 lagers in, 1 grote normale met aan iedere kant een stofring, en 1 konische die zit onder aan, let op vor deze 2 lagertjes ben je 40 euro achteruit, met imitatie trouwens, ori is nog VEEL duurder maar dat terzijde...
boveenste lager kan je er evt miss wel uit halen door op te stoken ja, ik heb em er gewoon vanaf onderen met een schroevendraaier uitgerost, lager bewaren, kan je gebruiken als stootblokje voor nieuwe lager..
-dat konische lager bestaat uit 2 delen, 1 die vast zit op stuurpen, en 1 die vastzit op het balhoofd, die uit het balhoofd heb ik er wederom gewoon uit geslagen, kan vast ook wel beter door te verhitten oid..
- die van die stuurpen ben ik een half uur mee aan het kloten geweest maar dat kreeg ik niet voor elkaar
, de jager had em er daarna na een kwartier wel vanaf gekregen, maar dat is dus ook gewoon een klote werk, nieuwe lagers tik je er zo weer op en in
weer in elkaar zetten en klaar is kees, en lekker veel vet smeren op de lagers en stuurpen!
ik hoop dat je heet snapt zo,
grtz