S scoottuner Guest 29 May 2006 #1 grtz heb hier al even over gesearcht maar vindt het niet mijn vraag is dus ik wil mijn balhoofdlagers demontere en dan later na het stralen van mijn frame terug montere maar heb hier niet echt veel ervaring in kan iemand mij uitleggen hoe het even moet ? Last edited by a moderator: 29 May 2006
grtz heb hier al even over gesearcht maar vindt het niet mijn vraag is dus ik wil mijn balhoofdlagers demontere en dan later na het stralen van mijn frame terug montere maar heb hier niet echt veel ervaring in kan iemand mij uitleggen hoe het even moet ?
melf #50 Well-Known Member 29 May 2006 #2 beter koop je een nieuw setje , is niet zo duur , dan kun je de oude laten zitten .. Upvote 0 Downvote
S scoottuner Guest 29 May 2006 #3 aah oke maar nu weet ik nog niet hoe je dit moet demonteren ik weet wel dat je die moeren bovenaan moet losdraaien en dan de ring die eronder zit ook maar meer ook niet kan iemand me verder helpe ? Upvote 0 Downvote
aah oke maar nu weet ik nog niet hoe je dit moet demonteren ik weet wel dat je die moeren bovenaan moet losdraaien en dan de ring die eronder zit ook maar meer ook niet kan iemand me verder helpe ?
Shane A.k.a. Podolski 29 May 2006 #4 De cups die in het frame zitten kun je er gewoon uit tikken met een lange pijp ofzo.. de onderste dus van bovenaf, en de bovenste van onderaf.. Upvote 0 Downvote
De cups die in het frame zitten kun je er gewoon uit tikken met een lange pijp ofzo.. de onderste dus van bovenaf, en de bovenste van onderaf..