JohanV Varkenshok Tuning 26 May 2003 #1 Ik heb een BW's Spy staan voor reparatie, maar ik heb de sleutel en zijkap niet, dus ik krijg die bak niet open, weet iemand daar een truukje voor? Ik heb het zadel voor wel los, maar dat is vrij nutteloos.
Ik heb een BW's Spy staan voor reparatie, maar ik heb de sleutel en zijkap niet, dus ik krijg die bak niet open, weet iemand daar een truukje voor? Ik heb het zadel voor wel los, maar dat is vrij nutteloos.
Bart@JBH JBH Tuning & Designs 26 May 2003 #2 zijkappen los maken en daarna aan dat draadje duwen/tekken met een schroevedraaier dan gaat hij denk wel open... Upvote 0 Downvote
zijkappen los maken en daarna aan dat draadje duwen/tekken met een schroevedraaier dan gaat hij denk wel open...
Sakkie Vaffanculo! 26 May 2003 #3 gewoon aan de 2 kanten van het zadel ff stevig trekken tot je een klik hoort. Dan vanvoor op het zadel slaan. Als je goed slaat is het meteen open. Upvote 0 Downvote
gewoon aan de 2 kanten van het zadel ff stevig trekken tot je een klik hoort. Dan vanvoor op het zadel slaan. Als je goed slaat is het meteen open.
JohanV Varkenshok Tuning 26 May 2003 #4 Originally posted by safilo_oxydo zijkappen los maken en daarna aan dat draadje duwen/tekken met een schroevedraaier dan gaat hij denk wel open... Click to expand... er zit geen draadje, er zit een buisje met een dingetje erin. Upvote 0 Downvote
Originally posted by safilo_oxydo zijkappen los maken en daarna aan dat draadje duwen/tekken met een schroevedraaier dan gaat hij denk wel open... Click to expand... er zit geen draadje, er zit een buisje met een dingetje erin.
Sakkie Vaffanculo! 27 May 2003 #5 Trek gewoon ff stevig aan het zadel, je zal hem echt wel open krijgen. Ik doe dat altijd als ik mijn sleutels per ongeluk in mn buddy heb zitten Upvote 0 Downvote
Trek gewoon ff stevig aan het zadel, je zal hem echt wel open krijgen. Ik doe dat altijd als ik mijn sleutels per ongeluk in mn buddy heb zitten
MSSH Senior SF-Eindbaas 27 May 2003 #6 Je moet die pal met een schroevendraaier wegduwen dan gaat hij zo open. Upvote 0 Downvote