This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Bak lager goed gemonteerd maar raar geluid AM6

Betarr

New Member
Hallo, ik had al me lagers in mijn blok vervangen. Nou heb ik een probleem bij deze 6204 lager van de bak. Ik had hem in de vriezer in een zakje gelegd en het carter goed heet gestookt. Hij viel er gelijk in, maar had voor de zekerheid met een drijver paar tikjes op de buitenste ring gegeven. Nu in de avond wou ik ze even testen en tijdens het draaien maakte dit lager een raar geluid een soort tikkend metalen geluid.Weet iemand hoe dit kan terwijl ik ze goed heb gemonteerd. Ik heb al wel voor de zekerheid een nieuwe besteld. Wie kan me helpen mvg

Probeer het met de volgende keer monteren eens zonder het lager in de vriezer en de tikjes erop geven. Kan makkelijk dat het lager toch niet helemaal vlak ligt en dus als het ware een beetje zit te wringen

Probeer het met de volgende keer monteren eens zonder het lager in de vriezer en de tikjes erop geven. Kan makkelijk dat het lager toch niet helemaal vlak ligt en dus als het ware een beetje zit te wringen
Oke top zal ik proberen, maar wat als ik hem niet in de vriezer doe en dan toch moeilijker erin gaat. Dan moet ik wel weer die tikjes geven? Want misschien gaat hij er daardoor niet helemaal in.