bah

SanderB

Well-Known Member
Met wasbenzine moet 't wel lukken, wel uitkijken dat je je lak er niet afpoetst
smile.gif

En je kunt het verhelpen door je demper anders te richten, of je smeert te rijk.
 
Advertisement - register to remove this

WD40? heb ik erg slechte ervaringen mee, net alsof het mijn lak eraf vrat, voor andere dingen is het wel goed, maar mijn uitlaat heeft er alleen maar van te lijden gehad
 
Das gewoon een beetje olie. Dat pijpje kun je helaas niet anders richten volgens mij. Ik had het probleem ook maar veegde het telkens af met een doekie die ik altijd in me buddy heb liggen. Dan hou je het wel redelijk netjes. Maar je kunt het er heeeeel erg moeilijk vanaf poetsen.
 
Dat heb ik nou ook emt me Gara, doe je nix aan, of je pijp zit andersom, tenminste; ik heb maar 2 boutjes dus knai k hem alleen maar 180 graden draaien.

Verder: goed peotsen is het halve werk.

SvR
 
Originally posted by Ogre:
Met wasbenzine moet 't wel lukken, wel uitkijken dat je je lak er niet afpoetst
smile.gif

En je kunt het verhelpen door je demper anders te richten, of je smeert te rijk.

dat te rijke smeren zou wel kunnen misschien, want m'n dealer zij dat ik nu ik een snelle uitlaat heb , ik wle 1 dopje olie door m'n benzin emoet gooien bij elke tankbeurt!! volgens mij klopt dat niet helemaal, maar ja ik volg het toch maar op tot ik het zeker weet!!!



[This message has been edited by Metal (edited 16 May 2001).]
 
ik heb nu al een een maand een Yasu Z onder men scooter hangen, eze maak ik we een schoon met olie en of WD40, dat lukt prima op een plekje na. het pijpje dat de demper uitkomt staat nl gericht op men expansie gedeelte en op die plek zit er iets hards vastgekoekt. (waarschijnlijk onverbrnade olie ofzo!!) hoe krijg ik dit eraf en voorkom ik dat het terug komt, of kan dat niet??
 
Originally posted by Bier:
o,o,o,o........
gij wilt een snelle uitlaat, gij zult poetsen (of koop gewoon een andere)
kreng...

hee flippo, wat loop je me nou af te zeiken man, komt hier 1 week, en loopt gelijk de gene die je het adres heeft gegeven af te zeiken!!!!

(sorry jongens het is dus mijn schuld dat die gast hier rond loopt!) BTW hoe kan hij na 5 post als Member zijn???


------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z

[This message has been edited by Metal (edited 22 May 2001).]
 
Bart: hij heeft al laatste warning, nog 1 keer geintje=ban

metal: er zijn nu praktisch geen newbies meer op dit forum omdat er veels te veel naar die status werd gekeken, je bent nu alleen bij je 1e posting newbie
 
Jaaaaaa eeej!!!! Loop ik daar allemaal te posten die eerste maand om van die junoir Member status af te komen, halen ze het weg
wink.gif
.
Vindt het wel dom eigenlijk, de mensen die hier elke dag posten steken boven die newbie's uit. Je moet eerst wat doen voordat je fatsoenlijk lid bent maarjah...

Mzzl
 
Oke dan Freez, dat ben ik met je eens, maar toch ook niet, die status moet niet op een negatieve manier, maar op eenpositieve manier gebruikt worden!!!
want al sjij antwoord krijgt van iem. wil je vaak wel weten hoeveel hij eraf weet, want dan weet je hoe betrouw het antowwrd (kan) zijn!!
Dat si opzich wel fijn, maar ook niet waterdicht, want iem die hier al een jaar zit kan nat. ook verkeerde tips geven!!
maar idd geval bedankt!!
ik werd echt totaal gek van die gast, en dan te bedenken dat ik hem zelfs al een paar keer heb laten rijden op mijn scooter!!! DAt doe ik dus niet meer! (hij is overigens nooit aangehouden op die van mij!!)
GrtZ

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
nee maar wel hoelang je al op het forum zit!
maar oke ook dat zou nix uit HOEVEN maken.
toch worden de meest edomme vragen (en som sook antwoorden) gesteld en gegeven door Jr. Members
maar oo kik ben een newbie geweest en ook i zla wel eens domme vragen hebben gehad!!

------------------
Zelfgespoten Vivacity
(Zwart-geel) met Yasuni Z
 
Joh.. ik erger me ook behoorlijk aan die knakker, begint zomaar.. najah nevermind maak me dr niet meer druk om ook
smile.gif


'hint': check Boetes in Wetten & regelgeving
 
Junior Member zegt in principe nix over hoe veel iemand over scooters weet... Joel Selder is ook net Member, en die weet wel het een en ander...

Verder zijn er natuurlijk ook gewone members die lompe antwoorden geven...

Iemand die zichzelf Bier noemt, moet in principe al gebanned worden, zo'n persoon KUN je gewoon niet serieus nemen...

Greetz.
 
Originally posted by Metal:
hee flippo, wat loop je me nou af te zeiken man, komt hier 1 week, en loopt gelijk de gene die je het adres heeft gegeven af te zeiken!!!!

(sorry jongens het is dus mijn schuld dat die gast hier rond loopt!) BTW hoe kan hij na 5 post als Member zijn???


ok
metal trek het je niet aan jij kan er niks aan doen dat je mij verteld hebt van deze site want het is gewoon bier. ik bedoelt geweldig... dus..AHUM..
maarrrrrrrrrrr ik had ff een kutbui en ik heb wat mensen af zitten zeiken
M'N EXCUSES HIERVOOR ik meende het niet, ik had gewoon ff een kutbui
't zal niet meer gebeuren
hoop ik
mzzls

------------------
 
Back
Top