Baffi Znen loopt veel te snel

Martje68

New Member
Goedemorgen, ik hoop dat iemand kan helpen. Al veel via dit forum bereikt namelijk. Ik heb een scooter Znen gekocht. Km teller kabel was stuk, vervangen. Blijkt dat ie 60km loopt. Nu dit tegengekomen. Is dat zo een situatie waar je zo een plugje in moet doen of kan ik dit aanpassen? HELP
 

Attachments

  • 20200502_113535.jpg
    20200502_113535.jpg
    281.1 KB · Views: 28
  • 20200502_113543.jpg
    20200502_113543.jpg
    158 KB · Views: 30
  • 20200502_113550.jpg
    20200502_113550.jpg
    200.8 KB · Views: 36
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ja, dit lijkt mij gewoon een euro begrenzer. Als het goed is kan je er bijv een oud paar oortjes in klikken en dan loopt hij een legale snelheid. Succes:)
 
Ja, dit lijkt mij gewoon een euro begrenzer. Als het goed is kan je er bijv een oud paar oortjes in klikken en dan loopt hij een legale snelheid. Succes:)
Ontzettend bedankt voor je reactie. ik had zoiets al gedacht, gevonden op internet..vandaar mn vraag .nu nog ff de juiste maat vinden want standaard paste niet, te groot. Kan ik dit anders ook op een andere manier oplossen?

Grt . Martin
 
Ontzettend bedankt voor je reactie. ik had zoiets al gedacht, gevonden op internet..vandaar mn vraag .nu nog ff de juiste maat vinden want standaard paste niet, te groot. Kan ik dit anders ook op een andere manier oplossen?

Grt . Martin
Ik denk dat de beste manier om het op te lossen een passende stekker zoeken is, bij dit soort stekkersystemen is er meestal de cdi vervangen. Je kan dus ook nog kijken of je die ergens kan vinden maar ik denk dat een stekkertje zoeken de beste oplossing is.
mvg, monte
 
Dank allemaal, ga het zo testen en laat het weten
Post automatically merged:

Is het trouwens alleen de jack of met oortjes en al? Domme vraag misschien maar toch.....
Post automatically merged:

Is het trouwens alleen de jack of met oortjes en al? Domme vraag misschien maar toch.....
 
Last edited:
Sorrrrrrrryyyyyy.....wist ik veel slotje bedoel je om te vergrendelen alarm of die ontgrendelen...en jack dus inclusief kabels of afgeknipt?
Post automatically merged:

Wel een mooi nieuw zadel erop gezet trouwens
 
Last edited:
Sorrrrrrrryyyyyy.....wist ik veel slotje bedoel je om te vergrendelen alarm of die ontgrendelen...en jack dus inclusief kabels of afgeknipt?
Post automatically merged:

Wel een mooi nieuw zadel erop gezet trouwens
Waar is de afstandsbediening voor? En ik zou nog niet in kabeltjes gaan knippen
 
Back
Top