Baco's

MSSH

Hoooooi
Hallo Racers,

Zoals jullie weten is afgelopen jaar op Baco gebied ook het een en ander mis gegaan. Vandaar dat ik het heft in handen heb genomen en nu actief op zoek ben naar Baco's! Tot op heden verloopt die zoektocht erg goed en ik kan met trots melden dat ik in 1 maand al 6 Baco's heb die alle wedstrijden (muv Spa dan gebruiken we het Spa-team) aanwezig zullen zijn.

Maar ik wil er graag nog meer. Mijn streven ligt om er 12 bij elkaar te krijgen! Daarom aan jullie nu de vraag ken je nog mensen in je omgeving die dit misschien willen doen? Nu weten ze natuurlijk niet wat dat inhoud, daarom hebben we een erg overzichtelijk verhaal getypt over Baco's en dat kan je hier vinden:
http://www.stichtingsbo.nl/informatie/Team_Berichten/9/HET+SBO+BACOTEAM/
Het is natuurlijk niet voor niks er staat een vergoeding tegenover, maar dat lees je in bovenstaand bericht.

Waarom we overigens zelf voor Baco's op zoek zijn gegaan?
In overleg met Van der Kruijs is gebleken dat hun niet over de middelen en tijd beschikken om de mensen te ronselen en uit te leggen wat deze moeten doen. Wij als SBO zijn dat dus duidelijk wel :)
We hebben daarom na overleg er samen met Van der Kruijs voor gekozen om zelf de Baco's te zoeken, maar Van der Kruijs stelt wel geld beschikbaar om de Baco's te betalen.

Ten slotte wil ik de Baco's die ik al heb graag hier vermelden:
-Dennis Laumen (Denna @ forum)
-Niels Lamberts ([Nelis] @ forum)
-Jürgen Meedendorp (? @ forum)
-Tim Beekhuizen (? @ forum)
-Ziggy Shipley (Ziggy @ forum)
-Mitchell Bouman (mitchell46 @ forum)
-Ron Boon (RonnieB @ forum)
-Ian Blok (? @ forum) *Komt alle wedstrijden behalve Veldhoven op 25 Juli*
-Dave Meedendorp (? @ forum)

Zoals je ziet allemaal (ex)-sprinters die hun steentje in de race-scene gaan bijdragen. HULDE VOOR HUN!

En hulde voor iedereen die zich in de toekomst nog geroepen voelt om aan te melden!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Goed initiatief RonnieB.
Problemen bij vervoer hoeven niet persee een punt te zijn. Mocht je er niet uitkomen dan kan je alsnog even contact opnemen met mij, ik ken ook nog wel wat luitjes die je eventueel mee kunnen nemen.

@ Ziggy:
Het is ook een officiele aangelegenheid hè :)
 
Had pm gestuurd naar Denna voor met hun af te kunnen rijden. Maar moest even contact opnemen met ziggy omdat hij de enige was met rijbewijs :p

Zijn natuurlijk meer mogelijkheden voor te komen natuurlijk.
 
Het zal voor mij als het goed is ook niet lang meer duren voordat ik een rbw heb, maar ik kan geen uitsluitsels geven als ik niks heb natuurlijk :+.
 
Vanuit Weert gaan er ws 2 wagens naar iedere race met baco's!
Dus als bij Ziggy vol zit kan je denk ik wel met Jurgen mee. Wil je daar het nummer van dat je hem even smsen kan ook?
 
En nog een Baco erbij!!! RonnieB.

En misschien nog een via Mitchell, maar daar hoor ik nog wat van :)

Word btw wel een kamp limburg bacoboy team zo ;)
 
Heb ff een vraagje, ik neem aan de we de trainingen er ook moeten zijn.
Word er iets van overnachting geregeld of gaan we met z'n alle naar een camping of iets?

Gr,
 
En nog een baco +ralf+

Ik wil ook nog even melden dan afgelopen donderdag avond we met alle baco's bij elkaar zijn gekomen om een dag door te nemen en duidelijk te krijgen waar verantwoordelijkheden lagen.

Daarnaast wil ik melden dat alle mannen super-enthousiast waren en superveel zin hebben in de eerste race!
 
Back
Top