Baco's/vlaggers

Schiet me nog een idee te binnen, weet niet of het wat is, maar dan kan je die race-opa's in de pauze lekker een uur laten knallen op hun kreidler apparaten GRATIS als (extra) vergoeding voor het vlaggen. Op die manier trek je misschien ook nog eens extra mensen van buitenaf die komen kijken. Ik zeg...give it a shot.

verzekeringtechnisch moet ik dat eerst even navragen...
Krijg je namelijk ook weer verplichte keuring etc allemaal voor (verplichting water ipv koelvloeistof, borging etc)
 
verzekeringtechnisch moet ik dat eerst even navragen...
Krijg je namelijk ook weer verplichte keuring etc allemaal voor (verplichting water ipv koelvloeistof, borging etc)

Ook als je het gewoon als demo ziet? Dus gewoon zonder tijdsmeting etc? Zou toch leuk zijn als er iets mogelijk is, wie weet is het een oplossing (desnoods is het maar voor 1 of 2 races per jaar, is iig een begin)
 
en daarbij, kreidlers zijn af fabriek nooit met watergekoelde motoren geleverd (i.t.t Zundapps), zelfs de lichte motorfietsen niet, dus als het alleen kreidlers betreft heb je sowieso al geen gezeik wat koelvloeistof betreft :p
 
moet heel eerlijk bekennen dat ik rond die tijd ook nog wel eens slaap hoor, maar dat is alleen als ik nachtdienst heb gehad :p
 
Back
Top