Aangeboden [ b ] Sprint Sonic (EPC/RST) 4e @ NK sprint '08 [ / b ]

Status
Not open for further replies.

Fouad#4

EMBY ft RST #4
Hierbij bied ik mijn Sonic sprinter te koop aan : VERKOCHT!!!!!!



Foto's

mimds2.jpg


dlixrn.jpg


ixzak5.jpg


24zasya.jpg


al3keh.jpg


20qfd08.jpg


21deyd0.jpg


We hebben de sonic in de winter van 2007 compleet omgebouwd. Hiermee heb ik vervolgens in de scooterspecial klasse gereden in 2008.

De Sonic heeft zo goed als elke sprint in de omloop gereden met waarvan 4 keer in de top 4 ; 2 x 1ste en 2 keer 4e, 1 keer 5e, 1 keer 6e (wegens 2 dq in de halve finale 2 maal 4e geworden) Ik ben hiermee uiteindelijk 4e geworden in het kampioenschap. Ook een wedstrijd gereden in Duitsland Aldenhoven DSSC 1ste plek behaald.

Motor specificatie's:

Carters: Gestraalde Minarelli SD LC EPC/RST maximaal bewerkt en aangepast op Overrange en gekotterd voor 7t
Krukas: Metrakit pro race 2 as 80mm (Naaldlager malossi MHR pen 12, krukaslagers SKF c4 met kunstofkooi).
Cilinder: Malossi MHR Speed 7T EPC/RST TUNED.
Binnenkop:JHS
Bougie: Denso w34 es zu
Poulie's: Malossi MHR Overrange 2005.
Vario: Malossi MHR Overrange 2005. (met afgedraaide koelvinnen)
V-Snaar: Malossi MHR Nieuw type
Koppeling: Malossi MHR Delta clutch 107 mm
Koppelinghuis: Stage 6 wing cooler 107 mm
Membraan: Stage 6 v-force EPC/RST tuned
Inlaat traject: kort Kiesler wigje met malossi 22-28 mm spruitstuk Inlaatraject compleet aangepast voor een perfecte flow door EPC/RST
Carburateur: Stage 6 28 mm pwk met malossi kort/schuin e13 filter
Ontsteking: Hpi 2004 met ngk bougiekabel
Uitlaat: Yasuni C21 met 2 extra flensjes uit aluminium gemaakt voor een betere afdichting, 1 flens is 5 milimeter langer en 1 is hetzelfde als de std flens die je er ook bijkrijgt. De flensjes lopen aan de binnenzeide perfect over van 27 naar 28 mm omdat dit machinaal bewerkt is.
Vertandingsdeksel: Top Nardo Gelagerd (bewerk op overrange).
Vertanding: rf's mogelijk van circa 8 t/m 9.5 momenteel een rf van 8.3 die gemonteerd zit.

Met de sonic is genoeg getest circa 300 testbank runs in 2008 gedraaid Bij epc rst, Het motorblok is ook altijd in onderhoud/montage geweest bij epc/rst.Heb ook nog nooit een warmloper of iets dergelijks gehad. Het is een constant blokje.


Rijwiel gedeelte/frame (aanpassingen):

- Aprilia Sonic frame rood gespoten en bewerkt en verlicht voor de sprint. (langer, lager, en lichter.
- blokophanging verlengd en verlicht.
- Voorveren zijn de binnenpoten ingekort op orginele wijze! en de veren zijn daarbij ook ingekort, er is niets aan gelast maar gewoon weer monteerbaar zoals het orgineel zit!
- Buitenpoten zijn afgedraaid
- Sonic voorvelg randjes gepolijst 10 inch
- Beta Quadra achtervelg (10inch) gepolijst en voorzien van Dunlop tt92 .
- Phantom f12 achtervelg (12 inch) gepolijst en voorzien van bf goodridge.
- Totaal gewicht 49 kg (vol koelsysteem en tank).
- Volledig aluminium achterstaafje niets aan gelast uit 1 stuk alumnium gedraaid en gefrazed
- EPC Style Aluminium stuur + clamp.
- Remmen; Voor Brembo rempot met gevlochten stalen remleiding van Goodridge
- Achter New Freno remschoenen.
- RPT rpm meter
- S6 temp meter
- Aluminium radiateur (zip) leeg 350 Gram + extra kleine waterreservoir
- Buddy aangepast zadelhoes eraf en verlicht.
- Bosch waterpomp(nieuw),
- Alle kabels en electrische delen zijn zo goed en netjes mogelijk weggewerkt door het frame.
- tank, accu, schakelaars weggewerkt in buddy.
- Alles netjes volgens SBO reglement geborgd.


Prestatie’s:

- Vermogen zit op een constante 23pk t/m 23.8 SAE, ongecorrigeerd 24.4 behaald.
- Top snelheid 150 Sprint 123,7
- Snelste tijd SBO sprint 6,62 sec met de sonic

Bij aankoop krijg je nog een heleboel erbij, denk aan micrometer, rollen, stage6 paddock, sproeiers etc etc tevens mag je de phantom gratis erbij hebben niet nodig dan geef ik hem weg. Ideaal voor scooter 70 hebben zie links :

-http://www.scooterbase.net/profiles/mocrobeuning/83/information/
-http://forum.scooterforum.net/forum/f63/phantom-frame-kappen-velgen-etc-159269/

Bij interesse of voor extra foto's en informatie neem gerust contact op met:

Fouad El Mard: Mail: fouad_elmard@hotmail.com
Tel: 0612175355 maandag t/m zaterdag na 6 uur bellen smsen kan altijd dan bel ik terug.

Vraagprijs: €1800,- Kan altijd nog over onderhandeld worden.
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top