.avi movies op cd zetten

KevinvK

Koekwous
Ik zoek een programma waarmee ik .avi movies op cd kan zetten zodat ik ze met de dvd speler kan kijken.
Ik wil alleen namen weten, geen sites aangezien warez verboden is.

Alvast bedankt

:):)
 
Advertisement - register to remove this

gewoon alle extenties ( .avi .mpeg . mpg .iets ) in . mpg of .mpeg zette dan speelt je dvd ze af

nero doet dit NIET automatisch tenzij je de versie met videocd hebt
 
wat is super video cd, is dat om een cd te maken voor in de dvd speler. Heb namelijk ghostrider gedownload en die wil ik zo branden dat hij in de dvd speler kan. Ik kan dvd`s branden maar ook cd`s. Hoe moet ik precies te werk gaan. Heb namelijk al veel geprobeert maar het is nog nooit gelukt.ik heb nero 5.5 volgens mij.
 
gebruik unlead dvd movie factory 2
ik download altijd de divx ik onder titel ze en dan met unlead naar dvd zetten hij is dan ongeveer 4 uurtjes bezig maar het lukt wel, je kan dan helemaal instellen met menu zonder menu enz..
ik down nu meestal alleen nog maar complete dvd's :P
 
Originally posted by haagze sf2
gebruik unlead dvd movie factory 2
ik download altijd de divx ik onder titel ze en dan met unlead naar dvd zetten hij is dan ongeveer 4 uurtjes bezig maar het lukt wel, je kan dan helemaal instellen met menu zonder menu enz..
ik down nu meestal alleen nog maar complete dvd's :P

is da een makkelijk progje?
heb wel verschillende gehad om divx om te zette in mpg maar da was zo moeilijk dat ik er niet eens aan ben begonnen, ondertitelen was ook moeilijk.
Kun je me da ff uitlegge.
pm me maar
 
is gewoon kiezen tussen vcd/svcd/dvd dan next film inladen, als je wil menutje + hoofstukken maken ( ook met 3 tellen gedaan ) maken op next klikken dan op burn dan duurt hij lang met omzetten converten dan de filkm en dan brand hij hem zelfs nog voor je ik zet hem snachts aan en smorgens heb ik de film op dvd staan
een kind kan de was doen :)
 
er is voor nero ook een aanvulling nerovision heet dat dat selecteer je gewoon wat je wil branden en dan zet ie het om in een afspeelbaar formaat
 
Originally posted by haagze sf2
is gewoon kiezen tussen vcd/svcd/dvd dan next film inladen, als je wil menutje + hoofstukken maken ( ook met 3 tellen gedaan ) maken op next klikken dan op burn dan duurt hij lang met omzetten converten dan de filkm en dan brand hij hem zelfs nog voor je ik zet hem snachts aan en smorgens heb ik de film op dvd staan
een kind kan de was doen :)

En hoe zet je de ondertiteling erin?
 
Back
Top