Autowheelies?

Status
Not open for further replies.

paadre

Well-Known Member
Hallo!

kan ik met autowheelies trekken met de volgende setup? of auto voorwiel van de grond?:)

Stage 6 Streetrace 70cc
Stage 6 Pro Chroom Replica
Power 1 Variateur
17,5mm Oko Carburateur
Top racing Krukas
Motoforce Koppeling
Zwarte omega Trekveren (40%)
Witte drukveer Malossi (40%)

alvast bedankt!:D
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

ligt beetje aan wat voor scooter

zip trekt bv makkelijker autowheelie dan runner


maar als die goed word afgesteld komt je voorwiel misschien net omhoog maar werwacht geen autowheelie net als bij SBO ofzo
 
jaah, nouja,, ik hoef niet direct achterover te donderen :) maar gewoon een endje van de grond lijkt me leuk. men scooter is de cpi hussar uit 2005, weegt iets van 93 kilo,, dus niet al te zwaar,, maar kan het dus met die setup?
 
jaah, nouja,, ik hoef niet direct achterover te donderen :) maar gewoon een endje van de grond lijkt me leuk. men scooter is de cpi hussar uit 2005, weegt iets van 93 kilo,, dus niet al te zwaar,, maar kan het dus met die setup?


Pak je een JogR of een Zip, die wegen std 75.
Daar boek je pas echte harde wheelys mee waaajooo!
 
je donderd echt niet zomaar achterover..

verder is autowheelies echt uber vet.. dus doe je best om het te fixen
 
je donderd echt niet zomaar achterover..

verder is autowheelies echt uber vet.. dus doe je best om het te fixen

Jah, ik woon dus echt ook wel in de stad, dus lichte rolletjes gaan er toch wel in, dus zou ik denken, dikke kans op wheelie:)
 
volgens mij heb je echt de balle verstand van scooters..
want iedereen loopt je hier in de maling te nemen :D

autowheelies op straat willen is voor sjonnies..
lichte rollers voor sneller optrekken is onzin..

ga je eerst eens verdiepen in scooters / afstellen en onderdelen..
 
Klopt,, ik heb misschien wel de balle verstand van scooters,, maar daarom vraag ik het hier toch??:p
verder weet ik wel hoe je dingen moet monteren enzoo, maar afstellen is nog altijd even aanpoten,, heb tot nu toe alleen nog maar mn eigen scoot afgesteld,, en dat ging nog vrij redelijk,, maar dat deed ik niet echt volgens de theorie, gewoon proberen en proberen. en misschien ben ik ook wel een sjonnie:p
 
Autowheelies op straat rijdt niet fijn. Je moet gewoon goed optrekken.
Vriend van me rijdt ook met 70 malossi en trekt autowheelies en rydt helemaal niet leuk je kan nooit volgas geven met optrekken.
 
Ik denk dat als je die onderdelen monteert op jou scooter (zijn die wel verkrijgbaar voor jou scooter eigenlijk?) dat je dan wel goed optrekt (als je het goed afstelt), maar geen autowheelies. Het is in ieder geval wel een leuke setup voor op straat.
 
Wheelie

ik zou graag willen weten of ik een wheelie kan maken met volgende setup:

Yasuni R carbon
21mm carb Dell`Orto
DR70cc cillinder
malossi delta clutch koppeling
malossi MHR vario
Power One krukas

of willen jullie zelf ideeen geven met welke setup ik dat makkelijk kan
 
Met een standaard ontgrensde scooter kan je al wheelies maken. Als dat je doel is (wheelies) moet je misschien geen scooter kopen maar een BMX ofzo ........
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top