Autoweely

Status
Not open for further replies.
Ik heb ff een vraagje. Mijn setup is:

Stage 6 Racing
Yasuni C20
Mikuni 24mm TM Vlakschuif
Twin air filter
Vario Malossi 2000
Malossi Delta Clutch
Malossi VL13
Poulies Malossi
Koppelingshuis Stage 6 Wingbell
Halfpoulie Standaart
V-snaar Malossi Kevlar
Spruitstuk Malossi 22/28mm Recht kort

Sproeier 190
Variorollen Malossi 3.5
Drukveer Malossi Paars
Trekveren Malossi Zwarte

De scooter is een runner. Ik heb een probleempje met de afsteling. Ik heb een top van 125 op autoteller alleen ik trek geen autoweely's. Hoe komt dit en wat kan ik het beste nog aan deze setup veranderen?
 
Advertisement - register to remove this

ja maar het heeft toch wel wat als je met een leuk setupie beetje leuke weelies kan maken.
mischien nog lichtere rollen maar dat kan wel weer je top schelen als je die juist ook wil houden.
 
jongens c16 is egt te laag voor de cilinder

ik reed met malossi team 2006 op die cilinder en reed echt super. de stage 6 is best hoogtoerig mijne maakte +13.500 toere dus c16 zal het niet lkkr doen. denk dat de c20 perfect is ervoor.

veel succes is in ieder geval kwestie van afstellen setup is wel oke

grt jordi
 
een c16 zal perfect lopen met een c16 , een std Racing is echt niet zo hoog getimed hoor...

een c16 zal zijn vermogen op een lager toerental afgeven wat weer gunstiger zal zijn voor autowheely's..
 
een c16 zal perfect lopen met een c16 , een std Racing is echt niet zo hoog getimed hoor...

een c16 zal zijn vermogen op een lager toerental afgeven wat weer gunstiger zal zijn voor autowheely's..

mijn racing was toch echt orgineel....

maar daar gaat het niet om, het is gwn zo dat je met een c20 ook gwn autoweelys kan trekken als je de juiste afstelling gebruikt.

veel succes

grt jordi
 
bij mij scheelde een rotor ook nog wel btje.

en denk dat die c-20 er prima op loopt.

gwn ff goed afstellen, die top zegt niks, want die runnertellers lopen met een stnd onbegrensd blok ook 120.
 
mijn racing was toch echt orgineel....

maar daar gaat het niet om, het is gwn zo dat je met een c20 ook gwn autoweelys kan trekken als je de juiste afstelling gebruikt.

veel succes

grt jordi

daar gaat het wel om ,JIJ zegt dat een c-16 niks is voor op een racing cilinder , dat is het juist wel , dat een c-20 beter presteerd wat vermogen betreft is een ander verhaal , en zoals ik al zei zal de c16 zijn vermogen op een lager toerental afgeven , dan komt ie dus makkelijker van zijn plek af.

met een c-20 komt ie met meer toeren van zijn plek en zal uiteindelijk wel meer vermogen geven maar is moeilijker af te stellen en is gevoeliger dan een c-16..

MAAR , het loopt super , geen probleem...

en DAAR gaat het om , JIJ zegt dus dat het niks is , maar dat is niet waar , ik zal ook zeggen c-20 , maar c-16 werkt dus ook gewoon super...
 
@melf

ik wou alleen duidelijk maken dat het met een c20 ook gaat. want om nou weer een c16 erbij te kopen...... denk dat runner 410 daar niet zo gelukkig mee is.

grt jordi
 
mja , dat zegt nog minder dan een scootertellen , als degene in de auto al een beetje scheel is zit je zo op 20 km extra :*

autotellers is BS om van uit te gaan , klopt toch nooit wat van wat ze zeggen..
 
Als je die c20 houdt, is het misschien geen slecht plan om je cilinder wat te laten kietelen. Btw kan een andere ontsteking veel verschil maken.

Drukveer: blauw ipv paars. En zwarte malossi trekveren zijn goed (let er wel ff op dat je trekveren hebt voor een delta clutch, deze zijn namelijk anders dan voor andere koppelingen)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top