Kosten? En is dit niet gewoon zelf te doen? Gereedschap e.d. is geen probleem..Dus, opnieuw laten uitlijnen.
Ja, en de stand van je fusee tov de veerpoot. Als die verandert, staat je stuur scheef.
Haha als renault monteur zal je idd wel wat veertjes vervangen hebben.. Ik werk zelf als ford monteur en daar breken er ook wel eens wat. Bij ons is het dan met de poot IN het fusee, dus niet met die 2 bouten. Maar dan kan je hem alsnog niet verdraaien, en dat zou ook niet uitmaken want je spoorstang regelt dat allemaal (gaat natuurlijk wel verkeerd bij een aanrijding oid, maar daar gaat t nu niet over).. Je veerpootlager draait gewoon dus een stukkie scheef in het fusee maakt niks uit.
Mja, hij "trekt" eigenlijk helemaal niet, dat is ook het vreemde. Maar we gaan eens kijken of we hem naar een lokale beunhaas kunnen brengen, VW garage is niet het goedkoopst naar mijn idee.Maar hoe dan ook, aangezien de auto nu trekt, zou hij sowieso uitgelijnd moeten worden nu.
Dit is zo goed als niet te doen zonder speciaal gereedschap. Als je stuur alleen een klein beetje scheef staat na het vervangen van 1 stuurkogel is het nog wel te doen met een spoorstok, maar anders gewoon ff wegbrengen.