autorijbewijs:(

Originally posted by wimpie
die tussentijdse toets,heb je daar iets aan?!

Ik heb er, voor mijn gevoel, wel wat aan gehad...De examinator van de TTT is dezelfde als die je krijgt bij je praktijkexamen.
Dan weet je iig al wie je hebt als examinator, bevalt ie niet geef je dat aan en krijg je een ander...en je maakt een beetje kennis met een rijexamen, en je kan vrijstelling op bijzondere verrichtingen verdienen, en je krijgt na je TTT verbeterpunten te horen...dus naar mijn idee een aanrader die TTT...
Ohw ja...ik ben in 1 keer geslaagd:p
 
Tussentijdse toets zou ik wel doen (hep ik ook gedaan)
- krijgt het gevoel van een examen
- krijgt punten te horen die je moet verbeteren
- moet 1 van de 2 bijzondere verrichtingen goed hebben, dan heb je daar op je echte examen vrijstelling voor, echt beter is dat. Hoef je alleen maar een beetje te rijden.

Ik ben dan ook in 1x geslaagd;)
 
Originally posted by GiGi
Tussentijdse toets zou ik wel doen (hep ik ook gedaan)
- krijgt het gevoel van een examen
- krijgt punten te horen die je moet verbeteren
- moet 1 van de 2 bijzondere verrichtingen goed hebben, dan heb je daar op je echte examen vrijstelling voor, echt beter is dat. Hoef je alleen maar een beetje te rijden.

Ik ben dan ook in 1x geslaagd;)

en wat kost dat, zo'n ttt, ook €150 of toch wel minder,
naja, ik ben nu opgeweest, kheb best realx gereden, en bijzondere verrichtingen gaan al helemaal goed.

ennuh janwim: zeer k*t voor je, maar gebeurt is gebeurt, en je veranderd er toch niks aan, net als ik dus, ook weer 2 maanden wachtten:|
 
Originally posted by GiGi
Tussentijdse toets zou ik wel doen (hep ik ook gedaan)
- krijgt het gevoel van een examen
- krijgt punten te horen die je moet verbeteren
- moet 1 van de 2 bijzondere verrichtingen goed hebben, dan heb je daar op je echte examen vrijstelling voor, echt beter is dat. Hoef je alleen maar een beetje te rijden.

Ik ben dan ook in 1x geslaagd;)

Tussentijdse toets is afzetterij, punten die je moet verbeteren krijg je ook te horen tijdens of na je les, bijzondere verrichtingen KAN JE NIET OP ZAKKEN. Dit heb ik al veel vaker gezegd, maar het is gewoon onzin...
 
Originally posted by GiGi
Tussentijdse toets zou ik wel doen (hep ik ook gedaan)
- krijgt het gevoel van een examen
- krijgt punten te horen die je moet verbeteren
- moet 1 van de 2 bijzondere verrichtingen goed hebben, dan heb je daar op je echte examen vrijstelling voor, echt beter is dat. Hoef je alleen maar een beetje te rijden.

Ik ben dan ook in 1x geslaagd;)

Je word alleen maar genaaid met een Tussentijdse toets. De punten waarop je word gewezen worden ook in het examen opgenomen. Wanneer je nog steeds dezelfde fouten maakt als op de tussentijdse toets laten ze je per definitie zakken. Ik heb het ook meegemaakt...
 
Ik ben ook niet echt voor de tussentijdse toets. Of je slaagt of niet licht voor een groot gedeelte aan het humeur van de examinator.... De tussentijdse toets is wel handig voor mensen die stikkes zenuwachtig zijn, maar veel meer ook niet.

Bij die toest moet je namelijk bijna alle speciale verrichtingen doen, terwijl je er op het examen soms maar 2 krijgt.

Ik kreeg op mijn examen alleen fileparkeren (ging mis want ik stond iets te ver van de stoeprand) en bochtje achteruit (perfectos). Ik stond dan wel te ver van de stoeprand, maar "dat is niet zo erg als je maar veilig inparkeert, goed kijken dus". ennieweej toch geslaagd
 
mensen die niet de 1e keer slagen zijn stumpers :rolleyes:

Je kunt er wel niet op zakken zegt erikje zo leuk maar ik weet zeker dat die uitkomst van de bijzondere verrichtingen meewegen in het oordeel van de examinator...

en dat je een jaar over je lessen hebt gedaan is geen schande hoor :) ik heb er 1jaar en 1 maand over gedaan ofzo (20 lessen van 1 uur 1e keer geslaagd) lessen is niet tof :)
 
Tuurlijk kan je bijzondere verichting je laten zakken. Ik dnek dat ie bedoelt dat als je goed rijdt je niet zakt omdat je nie perfect parkeert. Het rijden 1s veel blangijker. Maar als je rijden twijfelgeval is kijken ze vast daar wel naar. Je doet hemvast niet voor nix lijkt mij.
 
theorie was al helemaal een eitje, en zakken op die bijzondere verrichtingen doe je idd niet zo snel, hoe fout je um ook doet. ok, er zal wel ergens een grens zijn maartoch.
het gaat er gewoon om dat je goed kijkt, alles om je heen moet je zien. dat zeg ik nu, maar hoe was ik ook alweer gezakt :rolleyes:
 
FELIE!!!

ik wordt in december 18 en dan gaan we maar eens kijken wat ik klaar kan spelen. (ben al aan het oefennen in het bakkie van men pa :p )
 
Originally posted by Ruud
mensen die niet de 1e keer slagen zijn stumpers :rolleyes:

Je kunt er wel niet op zakken zegt erikje zo leuk maar ik weet zeker dat die uitkomst van de bijzondere verrichtingen meewegen in het oordeel van de examinator...

en dat je een jaar over je lessen hebt gedaan is geen schande hoor :) ik heb er 1jaar en 1 maand over gedaan ofzo (20 lessen van 1 uur 1e keer geslaagd) lessen is niet tof :)

Ik heb bijzondere verrichtingen op examen ook verneukt en toch ben ik geslaagd :p. 17 lessen van een uur btw :)
 
Back
Top