autorijbewijs:(

sf

T.d.L. Tuning
nja, ik moest vandaag dus op voor mijn autorijbewijs, dus gisteravond nog wat gelest, ging echt super, en vanmorgen om 8.45 ook nog een uurtje gelest, toen om 9.45/10.00 op, het lessen vanmorgen ging ook goed, op 1 klein foutje na, maja, was er op dat moment niet bij met mijn gedachten.
dus wij lopen naar buiten, uit het cbr gebouw, en moest ff een kenteken lezen, lukte dus, en kon instappen.
daarna daar weggereden, rustig, want moest stoppen voor een fietspad, dat was dus al voorbij, en moest linksaf slaan, daarna nog 2 x links, en toen stond ik weer op dezelfde weg voor de stoplichten, opeens is het groen, en ik rij aan, en ja hoor, bons op de rem, kwam er een duitser aan die met 80 op een weg waar je 50 mag, door rood licht heen was gereden, en dus al meteen eerste ingreep, verder ging alles goed, op 2 kleine foutjes na, tja, gezakt dus...
gvd ik ben in november 18 geworden, en tegen die tijd kan ik zeer ws ook pas weer op. rukzooi...
zijn er meerdere hier de eerste x gezakt?
 
Advertisement - register to remove this

ik ben eerste keer gezakt :)
ik reed zelf door rood :W
mja ik heb mijn rijbewijs in februarie gehaald.
en was in december 18 geworden
2 jaar daarvoor :D
 
ik heb mne rijbewijs nu een maand ofsow, bevalt me super, zeker op regendag zoals vandaag :). HEb um in 2 x gehaald, was de 1ste x te gehaast ensow duzz 2de x ging redelijk alleen bz verichtingen gingen beide fout :S. MAar geen schande geloof ik hoor. Ken iemand die heeft 60 lessen gehad en is dermee gestopt omdat ie de koppeling nie onder bedwang kon krigjen:S.
Duzz volgende x beter dude
 
Ik ben de eerste drie keer ook gezxakt..
Dat suckt natuurlijk super.. ben nu wel blij dat ik het heb.
Ik hoop niet dat je zoals ik de volgende keer nog zenuwachtiger wordt.
Veel succes
 
Het slagen in het praktijk examen hangt ook zo af van de omstandigheden... echt klote.
Maar ik neem me gewoon voor: De eerste keer zak ik TOCH wel, en dan gewoon relaxed rijden. Mja ik moet over een maandje op
 
jah maar als je 1ste x zakt wordt 2de keer moeilijker omdat je niet meer t idee hebt van: ik kan t wel duzz kom maar op met dat examen. 1ste x dacht ik , eindelijk me rijbewijs halen :). 2de x dacht ik, nu al:? Duzz ik snap nog steeds nie wrom ik 1ste x gezakt ben en 2de x geslaagd. Maar eigenlijk is dat ook nie interesant.
 
ik weet het niet, maar ik krijg er iig aardig de schijt van, maja, ik kan er nu toch niks meer aan doen, volgens mij had ik nog wel gedroomd dat ik geslaagd was:rolleyes: , dromen zijn dus toch bedrog:|
en het ergste is gewoon dat ik mijn rijbewijs al 3x had moeten hebben, ik zou in januarie beginnen met lessen, 10 dagen vantevoren ketste ik met mijn scooter onderuit, waardoor het hele zooitje afgeblazen moest worden, 8 weken in de ziektewet, en toen kon ik weer pas later beginnen, op een gegeven moment zat alles tegen, examen aanvraag was uitgelopen, ze waren de papieren kwijt, of ze hadden er overheen gekeken ofzo.
maarja, zoals ik al zei, je doet er niks aan, alleen het kost weer +/- €150 en nog een paar lessen van €30 erbij:|
 
Hen het van de eerste keer gehaald :)

Sluizencomplex in Terneuzen op een warme dagmet veel fietsers, eitje :p

edit: owja, succes nog heh de volgende keer
 
Back
Top