Autoradio`s gebruiksaanwijzing

Status
Not open for further replies.

Eric82

Well-Known Member
Hoi mensen,

Ik heb op t moment deze 2 autoradio`s thuisliggen:
Philips DC 908
Pioneer DEH-1300R

Omdat ik deze dingetjes kapot heb gekregen en gerepareerd heb, heb ik geen gebruiksaanwijzing. Kan iemand mij hier aan helpen?

BVD

Advertisement - register to remove this

Zucht, hoezo nutteloze reply??

NEE, ze zijn niet gejat..

Ons pa ik beunen wat bij door allerlei elektrazooi te reparen enzo, af en toe blijft er wat liggen ja.

En verder graag ontopic.

BVD

Gebruiksaanwijzing voor een autoradio....je hebt deze nodig om de ISO stekker er aan te fixen of zo? De bediening wijst zich toch altijd vanzelf..

Het ding aansluiten was geen probleem, heb eigenlijk alleen handleiding nodig om n paar afkortingen duidelijk te krijgen enzo, verder is zon handleiding toch ook wel weer handig, dus vandaar.

Greetz

Originally posted by Arne
Gebruiksaanwijzing voor een autoradio....je hebt deze nodig om de ISO stekker er aan te fixen of zo? De bediening wijst zich toch altijd vanzelf..
Ik denk dat hij de radio in de scoot wil gooien of tenminste 1 van de twee. toch?? Het idd een beetje vaag. Maare als die dingen kunt repareren dan weet je toch ook hoe alles zit.

Ok even duidelijk dan :-)

De autoradio zit in al in de auto.
De laser van de cdspeler was kapot, dat weet ik wel hoe dat zit, maar ben echt n nOOb met al die knoppies :-(
En daarom zou ik dus graag n handleiding hebben.

(En sorry voor de vage vraagstelling)

Greetz

Ok, maat van me komt net aanzetten met van beide radio`s de handleiding, dus bedankt voor de hulp in ieder geval!

Greetz

Status
Not open for further replies.
Back