This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Auto/motormeeting 26 Augustus, location Twiske

Meschien dat ik ook nog langs kom Maar weet niet zeker Plan nooit zover vooruit van wat ik allemaal ga doen..
 
Maar spreken we nou af bij de mac ofzo.. om een bepaalde tijd.. en rijden we daarna met ze alle op daarheen?

Lijkt me het handist ja...

12 u las ik ergens ? Bij de mac dus ?

Zo ja, zet het ff in de 1e post.
 
Lijkt me het handist ja...

12 u las ik ergens ? Bij de mac dus ?

Zo ja, zet het ff in de 1e post.

Dan moet daar ff een apart lijstje voor gemaakt worden , want als ik tegen die tijd me brommert nog niet in elkaar geknutselt heb kom ik niet naar de mac fietsen Of er moet iemand met een bussie komen
 
Adres is ijdoornlaan in amsterdam. Ik zal strax even een google plaatje erbij halen

het is op de A10 noord afslag Landsmeer
 
Kan helaas nog even gaan afrit nummers toevoegen of anderssen aangezien ik momenteel niet thuis zit , anders had ik even langs gereden. Maar misschien dat PaulM of RayB dit kan toevoegen voordat ik thuis ben.

Hier iig de kaart met wat kleine richtingen.

[ir]http://img71.imageshack.us/img71/8837/twiskelk5.jpg[/ir]

edit:

De werkelijke afstand tussen af/toerit mcdonalds en afrit voor Twiske is 5 min rijden met de auto/motor , niet dat er verkeerde inschattingen komen

Edit 2:
Adres van de Mac via goegle :O

IJdoornlaan 1001
1035 MZ
Amsterdam
 
Last edited:
Volgens mij is het afslag S114 ofzo.
Ik rij er morgen wel langs als ik klaar ben met werken.
 
S114 volgens mij niet , KM 1.0 begint namelijk bij de coentunnel aan de Noordkant. Maar dat durf ik dus niet met zekerheid te zeggen.
 
Het is de S117.
Kan even niks shoppen, ga namelijk motogp kijken.
Zal vanavond wel even wat plaatsen als het al niet gepost is.

@ JohnB, hier ook koeltasjes en elementen genoeg, kunnen we eens zien hoe snel die nieuwe fiets van je is
 
McDonalds AMSTERDAM NOORD

Adres:
IJdoornlaan 1001
Postcode: 1035 MZ
Plaats: AMSTERDAM
Telefoon: 020-4930070
Afslag: A10, afrit S117 Kadoelen


Voor de tomtom-ers onder ons

edit: ik hoor net dat ik niet kan komen... dus helaas..
 
Last edited:
Kunnen we niet beter als we bij de mac zijn door landsmeer heenrijden? Dan kom je aan de andere kant van het twiske uit iig. Imo een plaats waar het altijd wel chill is

Leukere weg ook btw, lekker veel slingerbochtjes
 
De andere kant is echt te waardeloos te bereiken voor onbekenden en terug komen is ook kut dan.

En het is totaal overbodig om door Land-smeer te rijden met al die kneusjes daar

En een goedkope honda heeft ook nog steeds voorwiel aandrijving , dus is het overbodig om VAG troep te noemen