Auto/motormeeting 26 Augustus, location Twiske

Advertisement - register to remove this

Lijkt me wel handig om een plek af te spreken waar we elkaar eerst meeten.
Twiske is namelijk een best groot gebied met veel strandjes en parkeer gelegenheden.

Langs de A10 Noord afslag landsmeer zit een mac. Daar kunnen we eerst met zn allen afspreken en dan naar t Twiske toeren :)
 
Lekker dichtbij *D Kom wel net terug van vakantie, en heb een bigass party de 25e, maar ik ga m'n best doen. Wil dan wel naast Mitsjiel komen te staan ofzo :+
 
Nee valt wel mee.
Ik ga binnenkort met Mitsjiel wel ff goed plekje uitzoeken waar we dan kunne chillen. :)
 
Zet in de 1e post ff erbij hoelaat + dat het idd miss handig is eerst af te spreken bij de mac @ afslag landsmeer.
 
En gaan we daar dan een BBQ houden?
Moeten we een paar mensen hebben die een BBQ mee nemen.
En verder neemt iedereen gewoon wat te vreten voor zichzelf mee om op de BBQ te leggen :)
 
Dan ben ik vrij :O

Ik kom alleen NIET met de auto. Ga wel op de brommert als ik die dan rijdend heb en anders lekker op de fiets :W

En ik neem mee , Bier en Bier en een cam.
Oja en een marker voor 5th nick zn handtekening
 
Lekker dichtbij *D Kom wel net terug van vakantie, en heb een bigass party de 25e, maar ik ga m'n best doen. Wil dan wel naast Mitsjiel komen te staan ofzo :+

Hoezo? Lijkt je auto dan nog wat? :P

fuck off +pippi+ ik kom gewoon naast jouw staan player

edit: pre-meeting @ mac'deez landsmeer lijkt me een puik plan, veel drempels in de wijde omtrek van twiske ?

Weinig drempels, in het twiske 1 volgens mij.

Nee valt wel mee.
Ik ga binnenkort met Mitsjiel wel ff goed plekje uitzoeken waar we dan kunne chillen. :)

Strandje doen waar we normaal ook zitten? Daar heb je ook wel redelijk ruime parkeerplaats :)
 
Back
Top