This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Auto/Motor weekend evenement ... ?

Razma

Well-Known Member
Dit is een rondvraag van een grote organisatie die graag even wil peilen wat mensen eigenlijk willen zien op een evenement...

Het gaat dus om een weekend evenement (met camping) op een evenemententerrein, dus GEEN circuit.

Wat vinden jullie belangrijk bij zo'n evenement om te doen/zien... en wat is er juist :Z

Op autofora lopen al genoeg van dit soort topics, maar daar komt meestal alleen maar onzin uit. Hier kan ik tenminste wel wat serieuze reacties verwachten
SF.net/ST.net hebben hier verder niet echt wat mee te maken, ben alleen gevraagd om een peiling te houden.
 
Een motormeeting lijkt me leuk (als ik tegen die tijd weer een fiets heb). Het nadeel bij dermate grote evenementen, vind ik het "volk".

Er is weinig sociale controle, waardoor mensen met a-sociaal gedrag gewoon hun gang kunnen blijven gaan....

Bij de scooters is dit wheelie & NRX-volk... Bij motoren en auto's wil ik er eigenlijk eerlijkgezegd niet eens over nadenken, wat voor mensen dat zijn (en de gevolgen van dit gedrag).

Als het een evenement wordt, zou ik best even wat uurtjes komen kijken.. Op de camping staan a-la lelystad, vind ik niks. Sorry
 
waar zou je voorkomen.

vette stuntshow afsluitend met vuurwerk evt met een terrein erbij met een paar biertenten en muziek.
 
Ik zou nog steeds opteren voor een combinatie met een scooterevenement, SBO race oid.

Zo val je toch een beetje terug naar je 'Roots'.
 
ik zou er helemaal niet voor zijn. niet merk gerelateerde meetings zijn altijd kansloze sjakentjoening meetings.
 
ik bespeur een vag meeting arne ....

Tja ik denk dat als je een evenement wilt organiseren, gerelateerd aan motoren en auto's.

Zou ik dat alleen doen voor mensen van dit forum !
 
Ik zou bij een meerdaagse auto/ motor meeting minimaal een dragstrip oid verwachten

Je moet toch iets hebben om naar te kijken, en een serieuze competitie erbij scheelt naar mijn idee idioot gedrag.
 
wat ik zelf zou willen zien op een auto/motor meeting zijn proffesionele performance voertuigen met de snelste/laatste technologieen.
 
Jezus wat reageren sommige mensen wazig.

Scooter gebeuren drbij eisen? Inne vraagt specifiek wat je zou verwachten op een auto/motor meeting, en ze vraagt dit voor een ANDER, niet voor een sf.net meeting.

@ arne, vertellen watje dr kut aan vind heb vrij winig nut?
 
@ Arne : ok, ik begrijp de point ook wel, maar dat is wel de enige manier om een groter evenement op te zetten.

Alleen willen zijn wat 'anders' gaan bieden dan de doorsnee Automaxx meeting...

@ Boeie : don't worry over het scootergebeuren. Gaat het door, is er een mooie sprintplek (echt ideaal) en wordt het een SBO demo of wedstrijd erbij. Dat is gewoon lekker ons eigen pakkie-an en komt wel goed en maak ik me geen zorgen om. De vraag is wat andere mensen verwachten van een auto/motor evenement als activiteiten.


ivm met het sjakie gehalte, daar kan ik zelf ook mee instemmen. Maar om even de parallel te trekken naar de scooters... vroeger had je altijd een meerderheid sjakies en een minderheid serieuze mensen. Als ik nu kijk naar een SBO sprint komen er ook sjakies als bezoekers naar zo'n wedstrijd, maar die gedragen zich de laatste wedstrijden altijd prima ! Zetten de scooter met NRX aan de kant, kijken snel spul met 'ooohs' en 'aahs' en proberen niet meer zoals eerst de aandacht op zich te eisen door kansloos gedrag.

Ik geloof eigenlijk dat het met de autoscene ook wel zo kan worden/zijn. Zorg je voor vette activiteiten, ECHT speciale dingen, dan gaan de sjakies die als bezoeker komen zich ook wel vergapen 'aan de real shit' en houden zich verder kalm. (mijn idee dan)
 
Last edited:
Waar je naar zou kunnen kijken is clubs die zich vooral bezig houden met motorische tuning, heel veel mensen schrikt het bodykit/tupperware gebeuren af, omdat ze dr simpelweg een hekel aan hebben.

Wil je serieuze clubs aanspreken voor zo een evenement dan moet je de sjonnie tuning uitsluiten
 
@ rieju-pim : is idd hetzelfde wat ik hierboven net typte... komt er wel op neer. Meer mensen die hier een visie over hebben ?
 

Heel veel mensen op dit forum hebben er een hekel aan. Ik vrees alleen dat het merendeel van de Nederlanders het wel vet vindt als ik zo op straat rondkijk. Wil je veel mensen trekken ontkom je er imo dus niet aan.
 
Heel veel mensen op dit forum hebben er een hekel aan. Ik vrees alleen dat het merendeel van de Nederlanders het wel vet vindt als ik zo op straat rondkijk. Wil je veel mensen trekken ontkom je er imo dus niet aan.

Ik sluit me tot nu toe nog volledig aan bij de uitspraken van Dhr. Arne in dit topic.....

Auto's/motoren door elkaar wordt volgens mij een enorme rotzooi
 
Een meeting naar mijn smaak,

Rollerbank tests
stuk racen op circuit
race demo's
cursus mogelijkheden
mooie technisch getunede wagens
Bedrijven die met stand en demo's staan
stands met leuke goodies
Ook niet geheel onbelangrijk, vrouwen
 
Idd, dan heb je 2 best wel verschillende groepen op 1 terrein.

Maar de hoofd vraag van t topic:
Savonds een paar tenten met in iedere tent verschillende gerne muziek.
En overdag diverse activiteiten op een afgezet stuk weg/plein (sprinten, driften, stunt show etc.)
 

Denkt terug aan Lelystad meeting 8P