Authoes

Bas

Administrator
Staff member
Iemand suggesties voor een goede autohoes? Ik zit eraan te denken om misschien mijn civic hybride voor 6 maanden te schorsen, maar ik wil er dan wel een goede hoes overheen trekken. Hij gaat waarschijnlijk in een parkeergarage staan, dus wel overdekt en weinig wind.

Er worden zoveel verschillende hoezen op internet aangeboden dat ik me afvraag welke nou echt goed is om te gebruiken. De afmetingen van de auto zijn 455x175x143. Advies is dus welkom :)
 
Advertisement - register to remove this

Wat is het voordeel dan nog van een autohoes kun je je afvragen als hij toch al droog staat?

Zelf geen ervaring met hoezen verder.
 
vind het zelf ondingen.... beschadigen je lak (vuil wat schuurt) en je krijgt mos/alg door condens ed op je auto...

beter gewoon zonder hoes idd.
 
Hmm, ik dacht gewoon aan z'n zachte stofhoes, dat zal toch niet krassen of vocht eronder vasthouden? Het is gewoon puur als extra bescherming omdat hij in een gedeelde garage staat en ook gewoon tegen het echt vuil worden. Scheelt weer wassen als hij in gebruik wordt genomen.
 
Heb je die prijzen gezien? :D Dat is misschien iets teveel van het goede. Maar ik schijn geloof ik een hoes via iemand te krijgen, dus ik kan hem hopelijk binnenkort netjes wegzetten en schorsen.
 
Back
Top