Athena zuiger in mhr cil

zippaz

Well-Known Member
evo zuiger vs mhr cil

een athena zuiger is bijna de helft van een mhr zuiger..k heb er al een paar gehoort die zeide dat deze zuiger in een mhr team op zowel pia en mina past?

klopt dit en bestaar is binnekort dus de helft van mijn zuiger?
 
Advertisement - register to remove this

De gesmede Athena/Hebo-cilinder past niet, omdat deze Flat is... Als een Athena gegoten zuiger dezelfde bollingsradius heeft, zou het kunnen passen... Ik vind persoonlijk dat een Team/Speed/Evo/Manston geen cilinders zijn, waarbij je op een goede zuiger moet besparen... Hij kost de helft, maar zal ook wel "iets" sneller op zijn... Je moet niet alleen nu in je portomonnaie kijken, maar ook strax...

Conclusie; prutswerk...
 
een dome athena zuiger past gewoon in een mhr cil @ mina en pia, ik had er zelf ook 1 in mijn pro race 1 en vond het beter dan de pr zuiger.

kwaliteit vind ik niet slecht van de domme zuigers.

die flat zuigers van athena willen nog wel eens stukjes van af breken
 
Originally posted by melf #50
goedkoop=duurkoop! de athena zuigers vallen bij mij onder de categorie slecht.....................

dan moet jij maar eens een zuiger van een manston en van een athena race vergelijken... kijk ook voor de grap eens naar de tekens aan de binnekant van de zuiger. en dan zal je tot de grote verbazing komen dan er precies hetzelfde in staat! tis maar wat je slecht noemt dan idd.
 
die vindt ik ook niet geweldig , daar breken ook wel eens stukken uit.................... (is ook een euro zuigertje) , ik had het btw ook over de "gewone" athena zuigers..............
 
Back
Top