argh, mod forum

Jasper

SM.. it's an attitude!
bah, weer zo'n afgesloten gedeelte, echt naai
smile.gif
ennuh waar hebben jullie het daar over!? stoute members!?
biggrin.gif

Advertisement - register to remove this

Prozhen: UBB zuigt

maar makkelijk is het niet, het kan wel, daar niet van
smile.gif

Als je wat nuttigs wil doen kunnen we een hackwedstrijd organiseren wie het eerst het startpuntforum down heeft }>
smile.gif

hehe, leukheid.... alleen gaan die kneuzen daar dan een nieuw forum zoeken en dan komen ze misschien hier, dus doe maar niet
smile.gif

Je hoeft niet echt te hacken daarvoor hor......

Je zoekt et IP op en laat iemand met ADSL een pingflood uitvoeren ik denk dat, dat wel moet lukken
biggrin.gif

ja, Adsl heeft ook lekkere upload, NOT

Ik zal ff een pingfloodje op je doen met een 155mbit server
wink.gif

Btw, niet denken dat het straks weer mijn schuld is als het forum van startpunt down ligt ofzo, vorige keer kreeg ik ook al de schuld dat ik zijn chatroom had overgenomen ofzo
biggrin.gif

tja, k'weet het, mijn upload is maar max. 128kb/sec(belgacom skynet), niet echt snel.
hehe de startpunt chatroom overnemen LOL
biggrin.gif
smile.gif

------------------
don't take life seriously, nobody gets out of it alive anyway...

Originally posted by Freezerator:
ja, Adsl heeft ook lekkere upload, NOT

Ik zal ff een pingfloodje op je doen met een 155mbit server
wink.gif

Btw, niet denken dat het straks weer mijn schuld is als het forum van startpunt down ligt ofzo, vorige keer kreeg ik ook al de schuld dat ik zijn chatroom had overgenomen ofzo
biggrin.gif

Scooterfreak, de vuile leugenaar
biggrin.gif

Jah, mijn algemene ontwikkeling is toch niet zo slecht, maar dit snap ik ook niet helemaal... Ik gebruik compu's alleen voor het strikt noodzakelijke...

Greetz.

Ehh frees hoe wil jij mij gaan flooden ?????
Ik draai zelf achter een server met een perfect getunede en afgestelde firewall, oja ik heb een IP range waar 1000 mensen in zitten ik denk niet dat je mij dan kan vinden..........

MZZL

in een ip range zitten 255 adressen, dus 100 kan niet...

en anders, zodra jij hier post, kijk ik je ip, en flood die
smile.gif
en een vuurmuur helpt niet, ik kom niet op je computer, ik vraag alleen iets aan je computer
smile.gif

Back