Argh Matton phatom virus :D

Patrick

Retired die-hard
Mjah ik vanmiddag in Mijdrecht lopen zie ik daar bij de dealer opeens een opvallende scoot staan. Ik: "nee, dat is toch niet. Argh ja hoor!! :) Hugo's oude scoot :W. Net ff pm'etje gestuurd om 't te checken of't klopt en 't klopte ook nog.

Nah Hugo er zit dus een NIEUWE tecnigas demper op en hij stond bij de dealer voor reparatie/onderhoud dus de nieuwe eigenaar is er juist niet/wel zuinig op, kweenie :? :)

Mjah zo zie je maar scooters van't forum blijf je maar tegen komen :D
 
Advertisement - register to remove this

dus dat ding is al wel verkocht? hmm wist ik niet... meld dat dan ff hugo ;) (omdat je laatst de hele tijd overal nog liep te blaaten dattie nog te koop was)
 
Originally posted by Boeie
dus dat ding is al wel verkocht? hmm wist ik niet... meld dat dan ff hugo ;) (omdat je laatst de hele tijd overal nog liep te blaaten dattie nog te koop was)

ik kon het maar niet beseffen dat ie dan toch echt weg was :'( Maar goed de nieuwe eigenaar is er volgens mij wel zuinig op... hij had me beloofd er NIET mee te vallen... dus patrick hou dat een beetje in de gaten ;)

Maar goed hij is dus weg, momenteel ben ik bezig een citta in elkaar aan het zetten. Ik weet niet of er nog een ander scooter komt, maar ik denk het wel.

En wat de prijs betrefd... die was netjes hoor :P
 
Originally posted by Patrick
I'll watch him. hoe heet die dwd btw, misschien dak hem ken.

weet ik niet, hij heeft mn zn naam genoemd maar die ben ik kwijt.. :D
 
Back
Top