Argh, Daanje is alive:|

Rolf

Well-Known Member
:|

Daanje leeft.
Lees smsje wat ik net kreeg:

Sms by Daan M :

AARZBUTSER




Dat was alles:|

Mja, chick heeft m dus nog niet doodgeneukt:W
 
Advertisement - register to remove this

Ikke kreeg ook een nutteloos sms-je... K ga hem nog bellen, we gaan ook een geheime meeting doen (ik ga z'n huis verbouwen samen met Wahid :W)...

Greetz.
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Ikke kreeg ook een nutteloos sms-je... K ga hem nog bellen, we gaan ook een geheime meeting doen (ik ga z'n huis verbouwen samen met Wahid :W)...

Greetz.

Hehe!!!
Dat wordt koel!!!
:+
 
Ok, ik werd door Daan gebeld, ik neem op, zeg hallo.. hoor al1 wat dom gegiechel opde achtergrond en wat stemmen.... dewd regaarde niet, naja, foon ligt nu bij mn box :) hijs nog steeds aant bellen :)

hoezo vaag....
 
Originally posted by NastroAzzuro
Ok, ik werd door Daan gebeld, ik neem op, zeg hallo.. hoor al1 wat dom gegiechel opde achtergrond en wat stemmen.... dewd regaarde niet, naja, foon ligt nu bij mn box :) hijs nog steeds aant bellen :)

hoezo vaag....

Euh.....
Dat had een heel ander verhaal :)
Ik had me telefoon dus in het borstzakje van me spijkerjack zitten en de toetsenblokkering stond niet aan. Doordat ik me bewoog was ie in me telefoonboek wezen bladeren en kwam hij op jouw nummer uit :) Ik wist zelf ook van niks. Me broertje belde me later ook op, want ik zat hem ook zogenaamd te "stalken" :) Toen maar op toetsenblokkering gezet :)
 
Back
Top