Argh Banden Wallaroo / fox

BreeZe

VW Corrado 2.9 VR6
Echt niet normaal ik heb gvd in een week 3 lekke banden.da is nog niet het ergste probeer die fuck achterband van een wallaroo of een fox der maar weer eens terug op te krijgen zonder heel je velg te verneuken als iemand een tip heeft deze is van harte welcome ik ken heel me achter velg weer gaan schuren en spuiten kutzooi:(
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by BreeZe
Echt niet normaal ik heb gvd in een week 3 lekke banden.da is nog niet het ergste probeer die fuck achterband van een wallaroo of een fox der maar weer eens terug op te krijgen zonder heel je velg te verneuken als iemand een tip heeft deze is van harte welcome ik ken heel me achter velg weer gaan schuren en spuiten kutzooi:(

Heb ook al meer dan eens bandje van wallaroo erop gelegd en hij is nog niet zo verhoerd dat hij gespoten moet worden.
Hoe leg je hem dan erop? ik heb ook wel eens als ik in een lompe bui was beetje lak beschadigt maar niet zo erg..
Heb je je velg al ooit overgespoten? zo ja, dan ligt het daar aan, die verf is gewoon niet zo goed en laat snel los..
 
Originally posted by Bart Nrg Mc2
Komt het ff goed uit dat op een echte brommer WEL tubeless banden zitten, Wallaroo's pfff :D ;)

Jaja Bartus wijk maar van het onderwerp af ;)
En dan nog, hebben hier in de garage ook wel eens tubeless banden gemonteerd dus het kan best.
 
tubeless kan je toch ook zelf monteren man, is wel niet handig om je velg nog netjes te houden.

Maar breeze, veeg eens de plaats waar je thuis je brommer parkeert met een borstel proper. Kan daaraan iig liggen, had ik ook.
 
Nah hijs nog nooit opnieuw gespoten(af en toe bijgewerkt) maar ik heb in die 4 jaar dat ik me wallaroo al heel wat nieuwe banden der op moeten leggen en die banden wippers zijn ook niet alles dus met die kutrandjes van die bandenwippers gaat heel die lak/verf er af zo doende...

en me banden gaan 9 van de 10 x onderweg kapot :| door dat van die idioten bierflesjes kapotgooien op de straat bushaltes langs de weg mollen spijkers punaises enz enz teringlijers dus

dat ze die banden net iets ruimer maken ofzo dat ze er wat makkelijker op gaan want fuck zeg 3 x in de week is geen doen meer

maar als je nog een tip heb om die band er makkelijk op te leggen of er af te halen hoor ik deze graag
 
hmm gotto try that! da heb ik nog nie geprobeert nog meer tips in ieder geval nix met groene zeep banden wippers enz enz da heb ik al geprobeert nah ong. 30 min zit ie der dan eindelijk op terwijl ze het bij me dealer in 5 min doen. en dan zit ie der alleen op dus deraf das ong ook 20 min
uurtje werk bij elkaar een bandje verwisselen.... and counting
 
jah zo ver was ik nah bij kranenpoot die ramt die band er zo op met z'n handen ik dacht de laatste x dat ken ik ook niet dus 3 dagen last van me hand hehe fuck zeg....
 
Back
Top