Area51

Racer1

Well-Known Member
Ik koop dus waarschijnlijk een Area51, in zilver-kleur is hij wel het mooist denk ik maar:

Is de nieuwe aprillia area51 (niet de SBK) met het minarelli blok of het nieuwe zuzuki blok ?!?

want dat zou niet zo mooi zijn natuurlijk, wie weet het?
 
Advertisement - register to remove this

Ik denk met minarelli, maar weet het niet 1005 zeker. En niks mis met dat morini blok!! In m'n SR racing ligt ook een morini en dat ding is supergoed! Als ik moet kiezen tussen een minarelli of morini ga ik voor de morini! Klinkt raar, maar waar. Laat je niet gek maken doordat iedereen zegt dat het slechte motoren zijn, want dat is dus echt niet zo! Vroeger misschien ja, maar aprilia douwt er echt geen slechte blokken in en mijn ervaring is er heel erg goed mee, dus zou niet weten waarom je het dat blok dan niet zou nemen. Ok er is weinig voor te krijgen, maar dat komt over een tijdje ook wel en kun je 'm ook verschrikkelijk hard laten lopen.
 
Als je een raceuitlaat wilt dan moet er een op voor een suzuki katana. Bij de sr 2000 modellen dan. Maar boeien! Ze lopen gewoon super goed. Hij loopt standaard 65, Als ie flink wind mee heeft 70. Dus wat dat betreft overtreffen ze minarelli wel ff. Bevalt gewoon super! Aprilia heeft echt niet voor de lol de minarelli eruit gehaald en de morini erin gestopt, ze lijken me niet achterlijk daar in Italie.
 
Als je maar niet die pis-gele klote kleur neemt want dat ziet er echt totaal niet uit
smile.gif
.
 
Opgestart door TB:
Als je een raceuitlaat wilt dan moet er een op voor een suzuki katana. Bij de sr 2000 modellen dan. Maar boeien! Ze lopen gewoon super goed. Hij loopt standaard 65, Als ie flink wind mee heeft 70. Dus wat dat betreft overtreffen ze minarelli wel ff. Bevalt gewoon super! Aprilia heeft echt niet voor de lol de minarelli eruit gehaald en de morini erin gestopt, ze lijken me niet achterlijk daar in Italie.

standaard 65, en dan overtreft ie minarelli?????????????
 
TB,
65 km/u op een aprillia teller is 50 km/u op een aerox teller,duz wat l.u.l je nou,d8t je nou echt dat die kl*te morini blok sneller dan minarelli zijn???
Je hebt nauwelijks snelle onderdelen voor de morini blok..
dream on...
tongue.gif
 
ho wacht ff . er zijn best wel veel snel spul voor te krijgen. mijn neef heeft ook een die gaat 125km/h op zijn digi teller
en voor zover ik het weet heeft hij de volgende onderdelen er op zitten: giannelli nrx, polini 2G race koppeling, polini vario,
polini v-snaar. hij zit in 5,2 sec op de 100km/h. heb ik zelf 2 weken geleden nog op gereden.

er zit veel meer spul op alleen wat weet ik niet. voor zover weet ik dat hij de boven staande onderdelen er op heeft.

[This message has been edited by sf50_racing (edited 16 September 2000).]
 
Voor zover ik hier lees zijn de ervaringen van de mensen met morini heel goed, dus dream on......

Morini ruled gewoon! Zit die morini niet al te veel af te zeiken he, minarelli is ook heel goed maar dat morini blok zeker net zo goed. Dus oordeel pas als je er zelf mee gereden hebt.
 
Welke gast had hier ook weer een italjet?
die dingen hebben nog een slechtere kwaliteit als een technigas! die moet je ook niet kopen dus. een area rijdt std. voor geen ene kut, super langzaam. hij zal altijd langzamer gaan als bijv. een beta ark met de zelfde onderdelen, zo'n area is wel mooi, maar ook erg lomp en zwaar, das dus het nadeel. Zo'n honda X8R-s/R moet je dus echt niet kopen want die dingen zijn zonder veel geld gewoon niet goed op te voeren en dat is gewoon ruk, die dingen rijden trouwens wel lekker zeg!
SF2, hijs wel mooi maar ik vind hem lelijk afgewerkt en die dingen zijn geloof ik klote op te voeren, en bovendien draai je na 3 keer je carter deksel te hebben verwijderd de schroefgaten kapot en die voor wiel ophaging is hopelijk beter als bij een sf1 want die is namelijk klote en supersnel scheef. ook een nadeel aan die dingen is dat het voorspat bordje als je over een hobbel rijdt eraf flikkerd, moet je maar is opletten, je zult veel sf's zien zonder voorspat bord.
de beste keus is bijv. net als je neefje een Runner,dna, phantom een Beta Ark, of een Aerox. Dat zijn wel ff een van de beste scooters die je op het moment kan krijgen.
Ik dacht eigenlijk dat je een 491RR wilde? die zijn ook wel goed alleen liggen die superlaag, als je met ze 2en over een stoeprandje knalt mag je een nieuwe uitlaat kopen, dus das een beetje ruk.
natuurlijk hebben die ark,runner,aerox enzo ook nadelen.
Aan een ark bijv. is het echt klote om te sleutelen, je moet echt alle kappen eraf slopen om ergens fatsoenlijk bij te kunnen, nu is dat opzich niet zo erg maar mister BETA heeft die kappen met zo ongeloofelijk veel schroefjes vast gezet! tering daar word je niet blij van zeg. Voorderest is alles, maar dan ook alles aan dat ding perfect. (piaggio houders gaan nu weer zeggen dat het blok klote is enzo, maar daar moet je je niets van aan trekken.
Een Runner heeft als nadeel dat ie verschrikkelijke vering heeft, vervang je deze door exemplaren van Malossi ofzo (MOOI!) dan heb je ook een perfecte scooter.
Het nadeel van die laatst genoemde scooters is dat die vuile kanker apen ze ook erg geil vinden, het best kan je er meteen een pistool bij kopen en als iemand je van je scooter wil beroven hem door zijn kop schieten, doe je mij ook weer een plezier. Zoek het maar uit! Alles met een mina/piaggio blok is topperdetop, of iets mooi is moet je zelf bepalen

mzzl, Tim
 
Dat blok is JUIST niet goed, bij aprillia zitten prutsers, wat denk je nu dat een beter blok is, een blok wat onder verscheidene scootermerken hangt of een blok dat maar onder 1 scooter merk hangt????
Morini sucks idd, waarom denk je dat je nooit morini scooters in de race ziet?
 
Prutsers bij een wereldmerk als aprilia, kom nou zeg. als daar prutsers zitten dan hadden ze na al die jaren echt geen motorfietsen en scooters meer gemaakt. Dat morini blok is wel goed! Rijd er immers zelf mee dus weet waarover ik praat. Ik vind minarelli ook heel goed maar morini doet dus niks onder aan minarelli. En waarom je ze niet in de race ziet? Omdat er meer te krijgen is voor minarelli misschien?? De oude morini blokken zijn misschien niet goed maar deze beslist wel!
 
Back
Top